Kiz bu instgrmda fotogrfcilar oluyor ya resimleri atiyoruz album yapp gonderiyor ondan yaptiran warmi guwsnilirmi
Ben yaptırdım kac kere fotomanya sayfanın adı
Me kadara yapıyorlar. Bir de ben albüm olarak değil de bir kaç fotoğraf çıkartmak istiyorum ama fotoğrafçıya gidip çıkartmaya vaktim yok. İnternetten nerden çıkarabilirm
Trendyolda var fiyatida uygun yorumlarida guzel link atim bi bak canim
Bi fotografci var 100 tane fotoyu 350 TL’ye çıkartıyor
Teşekkür ederim canım çok makbule geçti ![]()
Onunda ismini alabilir miyim
Rica ederim canim buyuk boy birde bunlar
Evet inceledim. Şimdi fotoğrad ayıklıyorum çıkarmak için ![]()
Tesekkur edrim kizlar bakicm
Ben trenyoldan ve çiçek sepetinden çıkartirmistim. Trendyoldan 100 yane çıkartırdım ama onda sıkıntı oldu güzel çıkartmışlar ama ben dolaba asmistim hep rengi degsiti .. çiçek sepetine yaptırmıştır 1 ,5 yıldır dolapta asili hiç bir sorun olmadı renginde.
İsmi yokta numarası var buraya yazabilirim degilmi
Yazılabilir bence .rakamla değil yazıyla yazın
Numarasindanda siparis werilir bence musait olursam yazicam bende oraya bakalim ins guzel cikartir
Ben album yapicam dolaba asmicam kizima ait olanlari kizima album yaoicam ona ozel kardesi dogumcada bi albumde ona yapcam ani kalsin her anlarini gorsunler istiyorum
Çok güzel olur . Fotoğrafı kaliteli olsun istiyorsan diye dedim ..
Benim de önüme çok çıktı ama dolandırılırım diye ordan yaptırmadım hiç fiyatı uygundu baya bi, sorun yaşadınız mı hiç baskı kalitesi vs nasıl acaba
100 fanesi 170 tl
Baskısı güzel renk değişimi yaşamadım 200 tane çıkarttım ben