Kizlar bebegim ne yapsam ne etsemde gaz cikarmıyor lavabosunuda yapamıyor, fetil verdim damla verdim masaj da yaptım, karnının üstüne sıcak bıseyde verdim fayda etmıyor varmi başka önerınız 6 bucuk haftalk
Yemeklerinde kimyon katabilirsin sütünden geçer inşallah. Durum daha ciddiyse doktora gitmen daha iyi ama kimyonu dene derim
Biberon verıyorum
Bebeğime ılık suyun içine biraz kimyon koyup vermiştik bir iki çay kaşığı icirmistik. Ama çok değil tabi
Fayda etimi
Tabiki etti ama yarım çay bardağı suya eser miktarda attık
Eğer bebeğin karnı çok sert değilse, emiyor ve huzursuzluğu ara ara oluyorsa genelde normal. Ama 2–3 günden fazla kakasını yapamıyorsa veya çok ağlıyorsa bir çocuk doktoruna göstermek daha iyi olur
Fetil ile yapıyor yoksa yapmıyor
Mamadan yapıyo olabilir mi benim bebegime de keçi sütlü mama içerken oldu. Tuvaletini yapamadı kaç gün
Mamayı değiştir istersen bilemedim
Bilmiyorum doğduğundan beri ayni mama veriyorum.3 hafta önce ayni sorunu yasadim günlrcrce sonra birden düzeldi şimdi 3-4 gündür gene ayni ıkınıyor karni sert bacaklari hep karnina çekiyor cokta ağlıyor gaz bile cikartmıo
Mama sindirimi zorlar mama içen bebekler genelde bu sorunu yaşar.. doktora götürme imkanın varsa o senin içini rahatlatacaktır.
Benim dediğim kimyonlu suyu önermiyorlar ama ben yaptım
güvenli gelmezse masaj yöntemleri ve ılık duşu dene istersen bebeğini rahatlatacaktır. Okuyarak yıkayabilirsin istersen
Benim oğlan çok fazla ıkınıyor diye 6 haftalıkken doktora götürmüştüm bizimki gazını gün içinde çıkarırdı ama morarana kadar sürekli ıkınırdı doktorum günde 2 3 bardak rezene çayı iç her içmen de 1 2 çay kaşığı kadar ona da ver demişti şaşırmıştım tabi
ama bizde etkili olmuştu tabi doktorumuz kan tahlili ve ultrason sonucuna göre söyledi ultrasonda yoğun derece de gaz çıkmıştı kan sonuçları iyiydi hiçbir problem yoktu birde gaz damlası yazmıştı ama almadım çünkü zaten kullandığım vardı ama etki etmiyordu bende kullanmamayı tercih etmiştim
Geçmiş olsun
Her mamadan sonra bir iki çay kaşığı su vermemi önermişti doktor , sindirimi zor olduğu için .
Bir çay kaşığı zeytinyağı da ekleyebiirsin mamanın içine ..ben ekledigimde bizimki hiç icmemisti , sonrasında bir çay kaşığı verdim zorla da olsa içti . Popo kısmına kulak çubuğuna zeytinyağı şurup hafif uyar ,o da kaka yapmasını hızlandırıyor
Karnına sırtına ayağının altına zeytinyağı ile masaj yap,.karnını sırtını sar.