Gaz cikarmıyor

Kizlar bebegim ne yapsam ne etsemde gaz cikarmıyor lavabosunuda yapamıyor, fetil verdim damla verdim masaj da yaptım, karnının üstüne sıcak bıseyde verdim fayda etmıyor varmi başka önerınız 6 bucuk haftalk

Yemeklerinde kimyon katabilirsin sütünden geçer inşallah. Durum daha ciddiyse doktora gitmen daha iyi ama kimyonu dene derim

Biberon verıyorum

Bebeğime ılık suyun içine biraz kimyon koyup vermiştik bir iki çay kaşığı icirmistik. Ama çok değil tabi

Fayda etimi

Tabiki etti ama yarım çay bardağı suya eser miktarda attık

Eğer bebeğin karnı çok sert değilse, emiyor ve huzursuzluğu ara ara oluyorsa genelde normal. Ama 2–3 günden fazla kakasını yapamıyorsa veya çok ağlıyorsa bir çocuk doktoruna göstermek daha iyi olur

Fetil ile yapıyor yoksa yapmıyor

Mamadan yapıyo olabilir mi benim bebegime de keçi sütlü mama içerken oldu. Tuvaletini yapamadı kaç gün

Mamayı değiştir istersen bilemedim

Bilmiyorum doğduğundan beri ayni mama veriyorum.3 hafta önce ayni sorunu yasadim günlrcrce sonra birden düzeldi şimdi 3-4 gündür gene ayni ıkınıyor karni sert bacaklari hep karnina çekiyor cokta ağlıyor gaz bile cikartmıo

Mama sindirimi zorlar mama içen bebekler genelde bu sorunu yaşar.. doktora götürme imkanın varsa o senin içini rahatlatacaktır.

Benim dediğim kimyonlu suyu önermiyorlar ama ben yaptım :woman_shrugging:t2: güvenli gelmezse masaj yöntemleri ve ılık duşu dene istersen bebeğini rahatlatacaktır. Okuyarak yıkayabilirsin istersen

Benim oğlan çok fazla ıkınıyor diye 6 haftalıkken doktora götürmüştüm bizimki gazını gün içinde çıkarırdı ama morarana kadar sürekli ıkınırdı doktorum günde 2 3 bardak rezene çayı iç her içmen de 1 2 çay kaşığı kadar ona da ver demişti şaşırmıştım tabi :joy: ama bizde etkili olmuştu tabi doktorumuz kan tahlili ve ultrason sonucuna göre söyledi ultrasonda yoğun derece de gaz çıkmıştı kan sonuçları iyiydi hiçbir problem yoktu birde gaz damlası yazmıştı ama almadım çünkü zaten kullandığım vardı ama etki etmiyordu bende kullanmamayı tercih etmiştim

Geçmiş olsun

Her mamadan sonra bir iki çay kaşığı su vermemi önermişti doktor , sindirimi zor olduğu için .

Bir çay kaşığı zeytinyağı da ekleyebiirsin mamanın içine ..ben ekledigimde bizimki hiç icmemisti , sonrasında bir çay kaşığı verdim zorla da olsa içti . Popo kısmına kulak çubuğuna zeytinyağı şurup hafif uyar ,o da kaka yapmasını hızlandırıyor

Karnına sırtına ayağının altına zeytinyağı ile masaj yap,.karnını sırtını sar.