Gazlı bı bebegi olan ben ![]()
Kuzenim oğlu için kullanıyordu bayağı iyi demişti gerçi çocukta laktoz intoleransi olduğunu ogrendik sonrasında ama güzel gaz çıkarmasını sağlıyor demişti
Bende birseyini anlamadım inan en iyisi masajdi bizim için
Allah Allah ben kızıma doğduğundan beri zeytinyağı-nane yağıyla masaj egzersiz yaptırdım şükür öyle gazlı bi bebek değildi ama kuzenim kullanıp çok memnun kaldığını söyledi her bebek farklı gerçekten
Aynen canım bende bı hevesle aldım ama yaramadı kocam diyor neyse pahalı yağla masaj yapıyoruz iyi bari![]()
![]()
![]()
Ben aldım bunla masaj yapınca patır patır çıkarıyor vallaha gazını
Bugün 1 ay 1 gün oldu ama o kadar gazı oluyor ki ne yapsam işe yaramıyor elimde mosmor oluyor artık baygınlık geçiriyor
Bende bebegime bir hevesle aldim fakat hicbir işe yaramadı birde harveys damla kullandik oda bi işe yaramadı suan sab simplex damla kullaniyorum baya etkili her cocukta farklidir tabi
