Gaz için Clinikid kullananlar

Merhaba anneler gazı olanlar için clinikid masaj sakinleştirici yağ kullananlar var mı işe yarıyor mu? Bebeğim 2 aylık sancı saatleri var resmen damla kullanıyorum yine de sabah 5-7 arası çok sancı çekiyor fikirleriniz nedir?

Ben kullanıyorum. Sabah öğle aksam sırtına karnına birde ayağının altına sürüyorum ve bizde cok etkili. Gazını ve kakasıni daha rahat yapıyor. Onu kullanmadan önce bizde çok sancı çekiyorduk. Ama simdi şükür rahatız

Teşekkür ederim içer doğal yağlarmış zaten araştıraım onu da

Rica ederim

Nerden aldın trendden mi yoksa sayfasından mi

Ben kullanıyordum şuan 6 aylık yaklaştık bıraktım ama kolik bir bebeklik geçirdik biz beni o clinikid kurtardı gerçekten gaz damlası ile

Bende aldım şimdi de günde kaç kere kullanıyordunuz?

Günde 3 defa kullanıyordum ben sabah 9 ikindin 5 akşam 9 olarak

Teşekkürler deniyim

Rica ederim :dizzy:

Bende aldım kargo gelsin bakalım çok merak ediyorum

Benimde daha gelmedi yarın gelir diye düşünüyorum çabucak gelse iyi olacak bebeğim olmadan önce kargoları hiç bu kadar takip edip önemsemiyordum şimdi adım adım takip ediyorum yeter ki işe yarasın sancı hissetmesin

Ay inşallah canım haber ver denede bakalım işe yarayacak mı benimki pazartesi anca gelir

Biz kullandık kolik bir bebekti hiç bir damlanın faydası olmadı sürekli ağlıyordu bu yag sayesinde cok rahatladık 4 tane falan kullandık şimdi 6 aylık olduk bıraktık

Bende yeni doğan dönemindeyken kullandım gazlı bi bebek değildi ama kabızlığına iyi geldi onunla yaptığım masaj. Hala bile kabız olduğunda karnına sürüp masaj yapıyorum bi saat sonra yapıyor

Tamam canım yazarım buraya

İnşallah bizde de yarar teşekkür ederim

Yağ ve masaj birlikte etkisi güzel benimde kolik değil ama bazı saatler çok zorlanıyor bir de bebekler zaten kaka yapmayı bilmezmiş gaz çıkarırken kaka da çıkarmış yani yine gaz için zorlanmış oluyor bi bakıma

Ya ne güzel maşallah