Bebeğim mama kullanıyor. Alttan gaz çıkaramıyor hip kullanıyoruz ama sorun mama da mı yoksa genel bir gaz arızası mı bilemedim mamayı mı değiştirsem acaba sorun çözülür mü 1 aylık şuan lütfen bilgi verin
Mamayi degistir bide canım ben en son sma da kalmıştım bir de nurse gaz damlası kullan rahatlasın