Merhaba anneler kızım 16 aylık oldu ama gaz sorunu hala bitmedi kolikti 1 yaşa kadarçok çektik eskisi gibi degik hamdolsun ama hala gaz olması saçma geliyor 1 yaş içindr alerji testi yapıldı nefatif cıktı ama 4 yaştan öncesi doğru sonuc vermez dedi doktorumuz. Ne gaz yapıyo diyecek olursanız inanın her şey ufacık bi soğuk, portakal, elma, süt, muz yada ictigi corbalar yani ne yese gazı var cocugun cıkaramıyo da sürekli uyanıp ağlıyo. Neden olabilir ne zaman geçer? 1 ay sonra da devam ederse tekrar alerji testi yaptıracagım gerekirse cünkü probiyotik kullanmamıza rağmen durum değişmiyor
Ağlayarak uyanmasının bir sürü sebebi olabilir gazı oldugunu neden düşündünüz ilk aylarda kolik oldugu icin mi? Hic ultrason cekildi mi peki gaz veya kabızlık sorunu oldugunda ultrasonda gorunuyor cunku..Benim bebegimde 17 aylık en basından beri cok aglayan sık sık uyanan bir bebek herkes kolik oldugunu soylemisti ama ultrasonda gaz gozukmedi dr kolik degil dedi. Sadece kabızlık vardı o donem. Tamam dedim ondan aglayarak uyanıyor ama iyilesmesine ragmen devam etti. Hala gece max iki saatte bir aglayarak uyanır.
Cok geçmiş olsun …yaa okuyunca gözüm korkmadi değil 6ayi geçtik bizde gaz sorununu hala yasiyoruz o kadar uzun sürebilir miymiş
Benim bebeğimde kolikti ve 19 ay 22 günlük halen ara ara gazı oluyor ağlıyor maalesef gece uykudan uyanıp ağlıyor gazı olduğu zaman ben anlıyorum karnı şiş ve sert oluyor o dönemlerde demlenmiş kimyon veriyorum rahatlatıyor 2 yaşına kadar süren varmış bu gaz sorunu kolik bebeklerde![]()
![]()
Bizde 16 aylığız alerjik bizimki de testi nerden yaptırdın deri mi kan mı
Uok kolikliğinden dolayı düşünmüyorum gazı oldugunda karnı cok sert oluyor ve cok ıkınıyor bacaklarını taş gibi yapıyor ele avuca sıgmıyor ordan anlıyorum. Ultrason hic vermediler ama röntgen cok cekildi. Ama kanızlıvı yok zaten düzenli tuvaletini yapıyor sadece gaz var
Normalde düzelmesi gerekiyo ama bazı bebeklerin sütüyo işte çok teşekkür ederim inşallah sizinki biter gider ![]()
Her ikisi de yapıldı
Onu denemedim bende deneyeyim bende ierbet veriyorum çok ağrısı olunca anca öyle sakinleşiyor. Bir an önce biter inşallah ya
Anladım bence gıda ile ilgili vücut döküntü Felan yapmıyor gazlandiriyor bizdede aynı durumlar malesef
Evet gazdan başka bisorun yok çok şükür ama gazda çok yorucu
Allah razı olsun cnm cümlemizin evlarinin geçsin inşallah hiçbiri sıkıntı çekmesin![]()
![]()
Amin ![]()
![]()