Kızlar bebeğim 37 günlük ilk anneliğim çok fazla tecrübem yok gaz sorunu bilmiyorum ama iki gecedir hiç uyumuyor sürekli ağlıyor emziridğimde memeyi istemiyor ağzında ama emmiyor ağlıyor acaba gazımı var damla kullanmam gerekmi
Karnı sertmi oluyor şişiyormu?
Benim oğlumda karni davul gibi oluyodu hemde sert.
Doktor yumuşarsa gazı yok demektir demisti bana.
Damlayı doktoruna danışarak alman daha iyi olur canim , Alvumrelax şurubunu oneririm aşırı gaz soruny yaşadık bi o iyi gelmişti ,doktorundan uygun gorurse bi kullanıp dene istersen.
Karnına hiç bakmadım ya bu sefer dikkat ederim bakiyim sertleşiyormu diye ayn canım doktora danışırım önce tşkr ederim bu arada ![]()
Ne demek ![]()
Hem emzirme öncesi hem de sonrasında masajlarla gazını cıkarmanız gerekiyor ilk aylarda bol masaj sırtına patpat bol bol yapın. Zorda kalmadıkça damla yerine gaz cıkarma hareketleri daha saglıklı
Tamm canım saol![]()
Evet daha çok masajla geçirirz diye bol bol yapıyoruz bakalim inşlh çok gazlı olmaz
3 ay sabırlı ol canım sonrasında kendileri yapıyor zaten. O vakte kadar sürekli bele masaj Ayak masajları karın masajları. Emzirme önce sonra mutlaka gazını çıkart gecedir uyanmasın diye düşünme gazını cıkar öyle yatır çıkarmadığı zaman bir sonrakine gazla birikmiş olur daha cok zorlar. Omzuna al omuzda uyuturken sürekli sırtını sıvazla patpat yap. Benimki 6 aylık oldu hala masajını yaparım rahatlasın diye. gerek kalmadı ama yinede seviyorum alışkanlık olmuş artık ![]()
Tşkr ederim canım okurken ben rahatladım vala uygulicam inşallah dediklerini sürekli ![]()
Hepsini yaptığım halde hala aynj olması 4aylik olduk hala.gecmedi sanki dahada fazlalaşiyo gibi![]()
Emziren anneyseniz yiyip içtiklerinize dikkat ediyorsunuz degil mi. Ben çok dikkat ederdim gaz yapabilecek yiyecek yemek yemezdim içecek içmedim mesela. masajlarları da emzirme ve sonrasında yapınca sıkıntı yaşamadım. Probiyotik te kullanabilirsiniz. Kendisi yapabiliyordur artık herhalde degil mi
Yediklerime çok dikkat ediyorum gaz damlası kullaniyoruz masajda yapıyorum kendi yapabiliyor ama baya baya okunması gerekiyo sancidan uyuyamiyor yatırıyorum 1dkka sürmüyor sancidan hemen uyanıyor sanki dahada fazlalasiyor gibi geliyor bana
Senin bebisin gazlı değil cnm benim ortanca oğlumda gazlı değildi ama kız felanet koligiz
Kolikse bir şey diyemem tabii ki ama geçecektir zamanla biraz daha sabir ![]()
Amin Evet cnm kolik ve en az 6ay en fazla 8ay diyorlar yorucu ama tatlı ne diyim ![]()