Gazlı bebek

Kızlar 4 günlük bebeğim dün gece çok ağladı. Artık susturamadık alıp dışarıya çıkardık arabayla gezdik 1 saat arabada hiç ağlamadı uyudu. Eve gelince yine aynı, çok zor bi gece geçirdik :persevering_face: Ben gazdan dolayı olduğunu düşünüyorum. Aslında gazını da çıkarıyor ama yeterli mi gelmiyor bilmiyorum karnı gurulduyor meme emerken duyuyorum. Gazlı bebeklerle ilgili tecrübesi olan anneler neler yaptınız tavsiyeniz ne olur?

Evet arabada geziyorsa sallanmak iyi gelmiştir daha da erken daha 4 günlük 15 gün sonra gaz damlasına başlamıştık biz masajlar yapabilirsin canım sıcak tut ayaklarını gazını sık sık çıkarmaya çalış senin yediklerinede dikkat et

Çok zorlu bir süreç ya inşallah çok uzun sürmez. Karnına ayaklarına havlu ısıtıp sarıyorum bugün ara ara yapacağım. Masajda yapıyorum şükür hiç çıkarmıyor değil gazını çıkarıyor ama yeterli gelmiyor sanırım. Bende yediklerime ilk günden beri dikkat ediyorum aslında :woman_shrugging:t3:

Evet gazi var ilk cocugum kolikdi belirli saatler aglamaya baslardi hic susmadan aglardi arabada susuyo evet ama usuturseniz daha cok gazlanir gaz damlasi baslayin doktor tavsiyesiyle birde biz battaniyeye koyup salliyoduk ozamanda aglamayi kesiyo o şekilde uyuyunca rahatliyodu

5ayi geçtik hala kolik devam cnm Allah yardımcın olsun

her emzirme öncesi ve sonrasında mutlaka gazını çıkartın kendisinin çıkarması değil siz masajlarla çıkartmanız gerekiyor . hem emzirmeden önce masaj emzirme sonrasında da masaj ilk gunler daha sonrasında çok daha artabilir karın masajı sırtına ayaklarına vs ne varsa internetten bakıp ona göre baslayin .hatta huzurluyken bile bol bol yapın Gazı olmasını beklemeyin

Benimkide aynı idi çıkarıyor ama gene kıvranıp huzursuz oluyordu canım anlık rahatlıyor ama eğer alerjik bebekse inşallah olmaz canım süt ürünleri felanda etkileyebilir bebeği genede dikkat et kakasina vücuduna gözlemleyerek ilerle zaten kolikse yapacak birşey yok ona

Teşekkür ederim hepinize, tavsiyelerinizi dikkate alacağım. Umarım kısa süreli bir durumdur kendimden çok bebeğim için üzülüyorum, çok zorlanıyor :frowning: