Hayırlısı olsun canım evet gebelik var
Oğlunuz haklı çıkıyor babasının ceketı nerde ıse artık bence onu rafa kaldır
hayırlısı olsun herşey ama sanırım hamilesınız genede doktora bir sorun tam emin olun
War tbi yuksek cikmis
Babalrin ceketleri cope atak en iyisi ![]()
yada erkekelre hap cikmis hap icsinler
İkincimi sizinki ilki kac aylik hayirli lsln sglikla alin kucginiza
Simdiden hayırlı olsun canim . ![]()
![]()
1376 olan değer size ait ise evet hamilesin bir aylık nerdeyse benimde bir aylıkken böyleydi değerim sonra katlanacak 3000 sen sonrada kese gözükür hayırlı olsun
Bencede ya nedır bu böyle
bıde benım 3 cu bebegım sprail varken oldu benımkının ceketini yakmak lazım ![]()
Ayy kizlar abimin karısınin sonucu kusura bakmayın yanlış anlaşıldı benim bebiş daha 1,5aylik 3ü bidaha düşünmüyorum
kan sonucunu anlamadigim için buraya attım
Hahha en çok sana güldüm yaaa unutmamişsin ceketi![]()
3cu cnm 1,5 aylık dusunmuyorum başka rabbim isteyenlere versin inşallah![]()
kan sonucunu abimin eşinin yeni evliler
1,5aylik cnm kan sonucu abimin eşinin kusura bakmayın başlığa yazmazsam tabi yanlis anlasilir![]()
Kan sonucu abimin eşinin cnm kusura bakmayın yaznadigin için yanlış anlaşıldı ![]()
Yok estağfurullah biz sandık gene abının ceketı hortlamış
unuturmuyum o afacanın repliğini
ALLAH Hayırla bebeklerını kulaklarına almayı nasip etsın İNŞALLAH
Yakiyonmu uzayami gonderiyon nabiyosan yap bcm biran once sen ![]()
Hahahah kiz Allah seni ne yapmasin![]()
![]()
![]()
bizde seni sandik
Sen çok yaşa valla yazdıklarını okurken hep gülüyorum rabbimde seni güldürsün saolasin amin cnm rabbim tüm isteyenlere nasip etsin …yok abide hortlatmaz artık ceketi
yeter diyo
Aman bacım Rabbime hoş varsın tabiki 3tane verdi yeter olmayanlara versin inşallah
siz yazinca ben korktum valla![]()
bı an hamile kaldım sandim
Şu son cümlen beni bitirdi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
