Gebemiyim anlayan bakabilir mi

5 ve üzeri gebelik oluyo diye biliyorum sizinki 1.32 çıkmış gebelik yok gibi ama tsh yazıyo beta hcg olması lazm hamilelik için bu troit hormonunun sonucu

Gebelik yazısını görünce ellim ayağım titredi içime kurt düştü inşallah değildir

Beta hcg değerine baktınmı, ordan daha net belli olur

Onu istememiş doktor. Kan degerlerime baktırmaya gittim bunu görünce şok oldum kızım 7aylık daha çok küçük

Sanırım bu değerlerin gebelikte olması gereken aralığı yazmışlar. Yani gebelikte tsh hormonu bu değerler aralığında olmalı daha fazla veya az olduğunda ilaç kullanımı gerekiyor. Ben mesela gebelikte başladım ilaç kullanmaya, hamilelikte biraz daha farklı değerlendiriyolar bu sonuçları. Yani bu sonuç hamile olduğunuzu göstermez şüpheniz filan varsa kaset test yapıp rahatlayın isterseniz

Şüphem yoktu görünce mantık gitti benden iyi dediniz alıp bakayım

Haklısın daha çok küçük, şüphen yoksa da bile bence her ihtimale karşı erken gebelik testi falan yaptır

Beta hgc önemli hamilelik olan o

Çok yağmur yağıyor burada dinsin ilk işim test almak