5 ve üzeri gebelik oluyo diye biliyorum sizinki 1.32 çıkmış gebelik yok gibi ama tsh yazıyo beta hcg olması lazm hamilelik için bu troit hormonunun sonucu
Gebelik yazısını görünce ellim ayağım titredi içime kurt düştü inşallah değildir
Beta hcg değerine baktınmı, ordan daha net belli olur
Onu istememiş doktor. Kan degerlerime baktırmaya gittim bunu görünce şok oldum kızım 7aylık daha çok küçük
Sanırım bu değerlerin gebelikte olması gereken aralığı yazmışlar. Yani gebelikte tsh hormonu bu değerler aralığında olmalı daha fazla veya az olduğunda ilaç kullanımı gerekiyor. Ben mesela gebelikte başladım ilaç kullanmaya, hamilelikte biraz daha farklı değerlendiriyolar bu sonuçları. Yani bu sonuç hamile olduğunuzu göstermez şüpheniz filan varsa kaset test yapıp rahatlayın isterseniz
Şüphem yoktu görünce mantık gitti benden iyi dediniz alıp bakayım
Haklısın daha çok küçük, şüphen yoksa da bile bence her ihtimale karşı erken gebelik testi falan yaptır
Beta hgc önemli hamilelik olan o
Çok yağmur yağıyor burada dinsin ilk işim test almak
