Hafif ağlıyor normalde 2 kes emmeye kalkardı sabah
Kaç aylık 4 aydan sonraki ağlamalar huysuzluk genellikle dişten kaynaklı oluyor
Son günlerde bizde öyleyiz 5. aya gireceğiz. Bir iki kez uyanan bebeğim 6 7 kez uyanmaya başladı ![]()
Dişten kaynaklıyor normaldir zor bir döneme girmişsiniz Allah kolaylık versin![]()
İlk 2 ay sıkıntılıydı 3. ay düzenliydi derken 4ün yarısından sonra öyle bir huy değişikliği oldu ki. Ağlama krizleri, çığlıklar, huysuzluklar, sürekli kucakta durma isteği… Sallamadan uyutmaya alıştırmıştım o kadar güzeldi ki hemen uyurdu şimdi asla uyumuyor tüm emeğim gitti. Geceleri 1 2 kez uyanırdı şimdi minimum 4 5 kez uyanıyoruz ve bağırarak ağlayarak uyanıyor hep. Bi ara meme reddi yaşadık ama şükür atlattık. Gündüz uykuları da bi kısalıyo bi bi normal uyuyor derken düzen bozuldu maalesef ![]()
Anneme bebeğimin ağız içi resmi attım az kalmış kısa zamanda patlar dedi
büyük ihtimalle hepsinin sebebi diş
Aynen 6. Aydayiz akşamları güzel uyurdu şu ana kadar ağlıyor uykulu halde zorla mama meme veriyorum yok mızmız ağlıyor diş deyip geçiyorum npym