Gece 5 6 kez kalktık ağlıyor diş midir

Hafif ağlıyor normalde 2 kes emmeye kalkardı sabah

Kaç aylık 4 aydan sonraki ağlamalar huysuzluk genellikle dişten kaynaklı oluyor

Son günlerde bizde öyleyiz 5. aya gireceğiz. Bir iki kez uyanan bebeğim 6 7 kez uyanmaya başladı :face_holding_back_tears:

Dişten kaynaklıyor normaldir zor bir döneme girmişsiniz Allah kolaylık versin​:blush:

İlk 2 ay sıkıntılıydı 3. ay düzenliydi derken 4ün yarısından sonra öyle bir huy değişikliği oldu ki. Ağlama krizleri, çığlıklar, huysuzluklar, sürekli kucakta durma isteği… Sallamadan uyutmaya alıştırmıştım o kadar güzeldi ki hemen uyurdu şimdi asla uyumuyor tüm emeğim gitti. Geceleri 1 2 kez uyanırdı şimdi minimum 4 5 kez uyanıyoruz ve bağırarak ağlayarak uyanıyor hep. Bi ara meme reddi yaşadık ama şükür atlattık. Gündüz uykuları da bi kısalıyo bi bi normal uyuyor derken düzen bozuldu maalesef :face_holding_back_tears:

Anneme bebeğimin ağız içi resmi attım az kalmış kısa zamanda patlar dedi :see_no_evil: büyük ihtimalle hepsinin sebebi diş

Aynen 6. Aydayiz akşamları güzel uyurdu şu ana kadar ağlıyor uykulu halde zorla mama meme veriyorum yok mızmız ağlıyor diş deyip geçiyorum npym