Merhaba arkadaşlar oğlum 9+10 günlük her geçen ay rahatlayacaz derken daha zorlaşıyor. Ek gıda zorla yiyor 1 öğün de 5 çeşit deniyorum. Geceleri 6 kez bazen daha fazla emmek için uyanıyor. Gündüzleri 2 kez uyuyordu şimdi 1 kez uyuyor. Oda 1saat anca. Kilosuda durdu ağlamak istiyorum artık hiçbir şeye yetişemiyorum gibi sanki lohusaligimi şuanda yaşıyorum. Her yerim ağrıyor stresten
Seni çok iyi anlıyorum her uyandığında gece emzirmemeye çalış en an fazla iki defa diğer uyanmalarinda su içir böylece gece emmedigi zaman gece uykuları bölünmez bnde cooookkkk çektim hamile kalınca sütten kestim hem yemesi düzeldi hemde uykusu
Bun günler geçiyor Zor olacak ama geçiyor sıkma canını bak göreceksin
Su fikri mantıklı ama ek gıda o kadar az yiyorki ac kalır diye kararsız kalıyorum.gercekten geçiyor mu geciyorsa hangi ayda geçer
Allah yardımcın olsun
benim bebeğim normalde 40 indan beri gece hiç uyanmazdi ama 1 aydır hastalığından kaynaklı sürekli kalkiyo grip oldu öksürük uyutmuyo gece 2 saatte bir uyanıp emmek istiyo ama bu doyma emmesi değil 1 2 dk emip uyuyup kaliyo o yüzden her agladiginda almıyorum kucağıma emzigini ağzına verip beşiği sallayınca uyuyo yok uyumazsa alıyorum sizinkide emzik alıyorsa öyle deneyin bı 6 ay 27 günlük
Gece bu defa birşeyler yedirirsen bu defa gene baş edemezsin o sürekli emmezse yemeğini yer bu defa tok uyur bı yaşına girince her şeyimiz çok şükür düzene girdi
Bizde 11 ay 10 günlügüz gece 3 4 kez uyanıp emmek istiyor bide göğsümde yara oldu canım çok yanıyor. Azalma olur mu su icirsem kesin ağlama krizine girer emzirmeden yatirsam denemek lazım aslında suyu
Kesinlikle deneyin işe yarıyor her uyandıklarinda aç oldukları için uyanmazlar alışkanlık haline getirdikleri için uyanıyorlar aslında bı kaç gün deneyin denemekte fayda vardır
Valla bnde düzeldi konu başlıklarından beni bulabilirsiniz ne kadr çok bu tür konularda yakindigimi yemek yemiyor yardım
gece sık uyanıp emiyor yardım
sürekli ağlıyor yardım ![]()
Merhaba arkadaşım tamamen aynı şeyleri yaşıyoruz benimde kızım aynı anlattıgınız gibi.. 1 hafta önce 2 diş birden patlattı bi tık daha rahatladı birde tavsiye etmek gibi olmasın ben doktoruma danışarak uyku damlası başladım çünkü bebegim 8 aylık ve 8 aydır uyku problemi yaşıyoruz uyumadıkca daha cok hırcınlaşıyor damla sayesinde gece uyanma sayısı bayaği bi azaldı
Benim bebegimde üç aydır geceleri saat bası aglayarak uyanıyor. Dra da götürdük ciddi birsey cıkmadı hafif biz kabızlık vardı sadece.. İki uc gundur iki saatte bir uyanmaya basladı bu bile iyi geldi bana ins boyle boyle duzelir. Bende bittim tukendim ama Allah yardım ediyor guc kuvvet veriyor eski ben olsaydım coktan hastanelik olmustum bu yorgunluga uykusuzluga![]()
Bizde 10ayligiz gece çok kalkıyor yaa atak donemindeyiz yada diş Allah yardımcımız olsun hepimizin
Suyuda denedim reddeddi uyku halinde bile memeyi biberonu ve emziği ayırt ediyor. Ucuna süt damlatayim dedim yine de anladı. Ama muhtemelen diş sancısı çünkü üstten iki diş patladı çıktı. Ama bu defada ek gıdayı reddediyor hergun yeni bir sorunla başlıyoruz güne Allah hepinizin yardımcısi olsun annelik sabır işi cidden ![]()
Valla gerçekten çok zor dediğim gibi gece emzirmelerini kesmeye çalışın zaten araştırma yaptığın zaman dokuz aylikken kesilmesi söyleniyordu sanırım sizde bı bakın isterseniz ama düzelecektir inşallah dertleri bitmez valla her çocuk farklıdır bizde kendimizce kullandığımız yöntemleri söyleyip bı nevi yardımcı olmak istiyor insan![]()
![]()