Gece emmesi kesme

Merhaba anneler 10 gün sonra 13 aylık olucak kızım hep uykusuz bi bebek oldugu icin doktorumuz gelişimsel pediatriye sevk etti oda gece emmesini bi an önce kesmem gerektigini söyledi bebegim bana bagımlı olduguicin ortalama 1 hafta boyunca başka birinin uyutması lazım öyle alışır dedi ama baba olmaz dedi malesef annemden ve kayınvalidemden bu konuda hayır yok iş yine bana bakıyor. En hızlı ve kolay nasıl bıraktırabilirim saat başı emmek icin kalkıyor dün gece tam 8 defa uyandı ve artık dayanıcak gücüm kalmadı

Emzik kullaniyomu canim.

Sadece uykuya geçiş esnasında kullanıyor meme yerine emzik teklif ettigimde almıyor ağlıyor

Ozaman emzik niyetine emiyo seni acikdigi icin okadar kalkmaz cunki

Yok aç degil kilosu zaten önde gidiyor doktorda aynı şeyi söylüyor tamamen meme bağımlısıymış napıcam bilmiyorum :pensive_face:

Emzige alistiricaksin gece duzene girene kadar canim memeyi kesemezsin erken cunki

Merhaba, neden baba olmaz dedi doktor?

Aynı konudan muzdaribim gerçekten çok zor meme vermeden uyutmayı denedim ama asla sakinleşmedi emzik de kullanmıyor

Çok deniyorum ama çok inatçı bi yapısı var yıkıyor evi

Babaya şımarır dedi birde benim kızım bana fazla bağımlı babaya gidince cok ağlıyor normaldecok görmedigi biri daha sağlıklı götürür süreci dedi

Allah yardımcımız olsun gerçekten zombiyedöndüm

Valla ben de bırakmak istiyorum gece emmesimş 14,5 aylık. Emzik çok kısa bir dönem kullanıp bıraktı şuan emzik niyetine beni kullanıyor. Çok sık uyanmaya başladı 2 aydır falan bu şekilde.. ama bşr türlü kendimde o enerji ve gücü bulup uygulamaya geçemedim bıraktırmak için

Benim bebegimde 14 bucuk aylik ve şu anki durumumu özetlerini resmen.

Çok ufak olmasalar tamamen keselim dicemde cokta kücükler vicdan yapıyorum :pensive_face: