Gece emzirmeyi bırakma

Merhaba kızlar, bebeğim 8 aylık, dişlerinin de çıkmasıyla birlikte artık gece emzirmeyi sonlandırmak istiyorum. Var mı bu süreci kolaylaştıracak tavsiyeleriniz?

Maşallah bebeğinize, benimki 1 kere kalksa razıyım o zaman bıraktırmayi düşünmeyebilirdim. Ama tok olduğu halde uyanıyor, iki yudum emip bırakıyor. Alışkanlığa dönüştürdü artık. Emzik de kullanıyor ama meme emmeden tekrar uykuya geçmiyor.
Sürekli meme için uyanınca da uyku kalitesi düşüyor.
Dişle alakası da ağız hijyeninden kaynaklı. Bebeklerde rastladığımız diş çürükleri gece emmesinden dolayı oluyor. Süt kalıyor dişlerinin dibinde. İlla ki olur diye birşey yok ama olma ihtimali var.

Pışpışlamayi deniyorum uyumuyor daha çok ağlıyor, memeye gelince hemen susuyor. Uzun süre de emmiyor aslında.

Çare bulursan bnada yaz 9 aylık olduk 2aydır böyle dişi çıkarken emmeye uyanıp durdu alışkanlık yaptı galıba. Önceleri iki üç kalkardı şimdilerde sürekli bir memeye gelme sersem gibiyim uyku falan yok geçici bir durumdur belki