Şu üç gündür gecelerimiz burnumuzdan geldi. Saat 4 dedi mi bir uyanıyor ama böyle sabah neşesiyle. Tekrardan uyutmaya çalışıyom ama nafile altıya kadar ayakta. Gece uykusuna akşam sekiz sekiz buçuk gibi geçiyor. Daha dört buçuk aylığız. Uyku gerilemesi değil gibi çünkü gün içinde gayet iyi uyuyor. Bu durumu nasıl düzelticem ya
Ya bir anda böyle oldu bir de önceden direk uyurdu
Bitmez bacım yeni nesil çocukları çözemedim çocuk dediğin koyarsin uyur yok bizimkide aynı 2 saatte bir uyanıyor yetooo artık gazı dişi bitmiyordu…
Off evet ya biri bitse bir diğer dert başlıyor. Ama bizimki uyanıyor bir rahatsızlığı yok hatta baya neşeli
5 ayligiz bi kac gundur bizimkide cok sık uyanmaya basladi geri uyuyo ama mizmiz mizmiz uyaninca bide gune 10.11 gibi baslardik erken kalkmayada basladi buyudukleri icinmi.anladim ki oyle.olsa tek bunlarmi.buyuyo uyuyan bebeklerde buyuyo
Biz güne 7 buçuk ya da 8 de başlıyoruz
En azından neşeli bizimki her uyanmada ağlamalı ![]()
Bizimki 6 buçuk en geç 7de ayakta geç uyandığını göremedim malesef kaç uyku yapıyor gündüz
Biraz daha gec uyutmaya çalış akşamları canım bazen bebeklerin uykusu sasabiliyor buyudukleri icin dinc kalkiyorlar benim bebeğim de öyleydi sabit her gun 4.30 dq kalkardı sonra uyku saatini gecistirdim cok nadir kalkiyor gece
Maşallah maşallah ben bebeğimi kounumda yatıyorum doğduğu günden beri uyandimi gogsumu.veriuorum uyuyor şimdi altı aylığa günler kaldı geceleri ben uyandiriuorum aç kalmasın diye sabahta on gibi uyanıyor yanında ben uyursam tabi şimdi bı yarım saat kadar oldu uyuyali kahve içiyorum bende ![]()
![]()
Gündüz uykularında sıkıntı var muhtemelen çok mu uyuyor? Ya da kalitesiz mi uyuyor? Ya da korktuğu bır şey mi oldu gün icinde? Çok soru gelir aklıma. Bebeklerin erken uyuması ve erken uyanması gerektiğini bilirim. O yüzden akşam en geç 20’de uyumuş olur genelde bazen 19.30 uyur sabah 6.30 da uyandiysa. Sabahlari da genelde 6.30 ve 7.00 uyanış saatimiz. Gün boyu 2 saatte 1 uykusu gelir 3 uyku yapıyoruz hâlâ 7 aylık oldu. Öyle mutlu ve huzurlu devam. Uyanık kaldığı zamanlar hep dolu dolu geçer iyice yorulur. Saatlerini hâlâ hesaplarim uyku saatinden önce odaya geçerim sakin sessiz konusur hazırlarım 10- 15 dk içinde uyumuş olur. Gece 5 uyanması oldu bir iki gün onda da asla odadan çıkmadık ışığı açmadım sakince odada gezdirdim 1 saat sonra uyuttum. Tabi gündüz uykularını da etkiledi çok fazla uyudu 2 saat kadar. Baktım olmuyor uyandırmaya başladım Max 1 saatte uyandırdım gündüz uykularında. Ee sonra akşam banyo sonrasını tam 7 ye getirdim uyku saatini uyuyana kadar da 7.30 oldu. Yavaş yavas düzene girdi bu. Sabaha kadar uyanmaz çok şükür emer devam eder. Sabahları erken uyandırmalari evet zor ama insan vücudunun doğal ritmi bu olmalı. Güneş doğarken uyanmak , battığı zaman uyumak.. Geç uyuması, geç uyanması bebekler için iyi bir şey değil yani sirkadiyen ritim nedir bilmek lazım.
Gunduz 3.4 uyku daha yapiyo ama eskisi gibi derin uyumuyo kisa kisa oluyo uyaniyo salliyorum tekrar
Aynen sallarsam bnde 1 buçuk saati buluyor yoksa yarım saat 40 dk da uyanıyor
Buyudukleri icinmi anlamadim kesik kesik uyumalari isim gucumde yarim kaliyo surekli basina gel salla onceden kesintisiz uyurdu yemegimi falan yapiyodum
Akşam hep yedi buçuk gibi uyutuyodum iki gündür sekiz bçuğu çekmeye çalışıyorum bir anda oldu mu da ok huyeuz olacak gibi
Ya geceleri bende uyanınca hemen emziriyorum açtır diye ama böyle olunca da her 3 saatte bir kalkıyor
Gündğz uykuları max 1 saat ve toplamda 4 uyku falan yapıyor. Genelde iki uyku arasını 2 saate buldurmaya çalışıyorum
Çok iyi yapıyorsunuz 4 ay-5 ay arası zaten çoğu zaman 4 uyku yapılıyor. 3 uykuya hemen geçilemiyor. Uyanıklık süresi de iyi gidiyorsa devam edin. Bizimki o zaman 1,5 saatte uyuyordu. Bebekten bebeğe de değişir zaten. 5.aydan sonra yavaş yavaş 3 uykuya geçiyorlar. Bizim öyle oldu. Ben uyku konusunda hiç zorlamıyorum ne zaman isterse o zaman uyuttum kendi düzenini kendi oluşturdu. Yarım saat erken güne baslamalar akşam erken uyumasına neden oluyor o da pek sıkıntı değil en fazla yarim saat oynatıyor 8’de veya 8.30 kesin uyur 7 aylık olduk bu zamana kadar 8’i bile görmemiştik hep 7.30 gece uykusuna yatış.
Aynen canım buyumesi atağı dişi çocuğu rahat bırakmıyor ki üzülüyorum onada
E valla o Zaman da emzik veriyorum yoksa durduragi yok