Kızlar benim kızım 10 aylık son zamanlarda 1 aydır falan diyebilirim gece 4-5 defa uyanıyor emziriyorum yatırıyorum 1 saat sonra yine ayn. Sizde durumlar nasıl ? Bu normal mi ? Büyük kızımda nasıldı unuttum ![]()
8 buçuk aylık ve maalesef aynı durumdayız bağırarak uyanıyor
Aynen bağırarak uyanıyor birde
Yani uyumadan önce çorba içiyorum meyveli yoğurt veriyorum yok kalsın diye ama açıktığı için uyanmıyor bence alışkanlık haline getirdi . Bazen diyorum emzirme aç değil uyusun kendiliginden diye ama bu sefer beşikten atlamaya çalışıyor sarkıyor kucağıma alınca iyice uykusu açılıyor mecburen emzirerek uykuya dalmasini sağlıyorum