Gece uykusu

Bebeğim 4 ay 17 günlük. Doğduğundan beri uyku saatleri vs hep düzenli. Sadece pışpış desteği ile kendi kendine uyuyor fakat gece rahat 4-5 kere uyanıyor mamasını içerken geri uykuya dalıyor. Artık azalması gerekmiyor mu bu uyanmalarin? Birkaç defa sadece 1-2 kere uyandı onun dosonda neredeyse 2 saatte bir uyanıyor mama için. Sizlerde durum nasıl ne yapıyorsunuz gece uykusunda? Bu arada sadece 3-4 gün emebildi ondan sonra sadece mama kullandık…

Bizimde aynı durum önceden bu kadar değildi :woman_facepalming:t2:

Aynı beni anlatmışsınız, benim bebeğim 3 aylık maşallah herşeyi çok iyi sadece 2 saatte bir gece mama için uyanıyor…Mide çünkü otomatiğe bağladı, çok nadir 3-4 saati buluyor, içince de hemen uyur kendisi …Ben o aylarda düzelir diye hayal ederken sizin paylaşımı görmem peki :flushed:Gece sürekli uyanmaktan bende yorgun oluyorum

Benim oğlumda 4 ay 18 günlük huyları cok değişti geceleri 2beslenme yapardı simdi en fazla 40 dakika uyuyor ve ağlıyor memede kalmak istiyor. Yataktan çıkmak istiyor ve sürekli söyleniyor odadan ben çıkınca çığlık atıyor. 5. Ayda rahat edersin diyorlar sabırla bekliyorum

Yani 4. Aydan sonra iyice düzene girer diyordu herkes bizim gitgide kötüye gitmemiz bana sok etkisi yarattı valla. Dün gece 5 kere uyandık :woman_facepalming:t2: kolay uykuya dalan biri de değilim ölüyorum artık uykusuzluktan 2 haftadır

3 aydı 5 aydı derken 3-5 yaşı göreceğiz diye korkuyorum uykusuz :see_no_evil:

Ben o zamana uykusuzluktan sonsuza kadar uyumuş olabilirim :joy:
Ufacık bebeksiniz neyin havası bu. Biz uyku düzeni ayarlamaya çalışıyoruz onlar bizimde düzenimizi bozuyor. Büyüsün bende onu uyutmayacagim :smiling_face_with_tear:

Aynı seyleri yasiyoruz yine buna şükür inşallah gece beslenmesi de düzelir ve rahatlariz, hangi mamayı kullanıyorsunuz ve kaç CC veriyorsunuz?

:woozy_face::woozy_face: valla oynuyorlar bizle :sweat_smile::sweat_smile:

İnşallahhh :palms_up_together:t2: Sma Optipro kullanıyorum. Gece genelde 90 ml içiyor

Gece her uyandiginda mama destegi ile tekrar uykuya dondurmeyin. Ac olmadigini dusunuyorsaniz sadece pis pisla tekrar uykuya dönmesini saglayin. Zaten geceleri 2 saatte bir beslenmesine de gerek yoktur. Muhtemelen aliskanliga donmus bu durum, o yuzden uyku gecislerinde uyanip biberona ihtiyaç duyuyor. Biberonsuz yeniden uykuya donmesini saglamalisiniz.

2 gundur bunu deniyorum bakalım daha sadece 1 tanesinde besleme yapmadım :woman_facepalming:t2: her seferinde uykuya gecemiyor ve biberonlu verince sanki saatlerdir aç gibi de iciyor mamasını :woman_shrugging:t2:

Bitirmeden mi uyuyor peki yoksa biraz içtikten sonra birakiyor mu?

Aynı mamayı kullanıyoruz bende 90 CC veriyorum :smiley:

Bitiriyor genelde veya dibinde azcik kalıyor