Akşam yatırınca çorapla mı yatırıyorsunuz yoksa çıplak ayak mı uyuyor??
Önceleri çorapla yatırıyordum ama bir aydır falan çift patikli pijama giydiriyorum bacakları tombiklestigi için çorap sıkıyor 4 ay 5 günlük
5 aylik olucaz 1 hafta sonra 1 aydir corapsiz yatiriyorum
5 buçuk aylık gazlandigi için çorapla yatırıyorum
Ben doğduğundan beri hep çıplak yatırıyorum
5 aylık olucak daha hiç çorapsız yatırmadım çünkü battaniyesini ayaklarıyla tepiyor üzerini açıyor aslında bence de çorapsız yatmalı biz nasıl çorapla uyumuyorsak bebeklerde rahat etmeli ama mecburen
4 ay çorapla , 2,5 aydır çorapsız uyutuyorum. Uyku tulumu uzun olduğu icin örtüyor ama hava da alıyor daha rahat böyle.