Geçe uykusu 😴

Akşam yatırınca çorapla mı yatırıyorsunuz yoksa çıplak ayak mı uyuyor??

Önceleri çorapla yatırıyordum ama bir aydır falan çift patikli pijama giydiriyorum bacakları tombiklestigi için çorap sıkıyor 4 ay 5 günlük

5 aylik olucaz 1 hafta sonra 1 aydir corapsiz yatiriyorum

5 buçuk aylık gazlandigi için çorapla yatırıyorum

Ben doğduğundan beri hep çıplak yatırıyorum

5 aylık olucak daha hiç çorapsız yatırmadım çünkü battaniyesini ayaklarıyla tepiyor üzerini açıyor aslında bence de çorapsız yatmalı biz nasıl çorapla uyumuyorsak bebeklerde rahat etmeli ama mecburen

4 ay çorapla , 2,5 aydır çorapsız uyutuyorum. Uyku tulumu uzun olduğu icin örtüyor ama hava da alıyor daha rahat böyle.