Gece uykusu

Gece uyku düzeniniz nasıl acaba ?

Bebeginiz kaç aylık ve gece kaç kez kalkıyor

Sabah kaçta uyanıyor bebekleriniz

Görümcelerim tuturmuş 5 aydan sonra bebeklerimiz hic uyanmazdım gece uyansada su verip uyurdu süt olmadığını anlayınca bir daha uyanmadı geceleri

Çok strese giriyorum böyle yaptıkları zaman :woman_facepalming:t2::woman_facepalming:t2:

Bebekten bebeğe değişir bu durum. Benim kızım şimdi 7 aylık. 5 . Ayına kadar hep ben saatli uyandırır besledim bazen o ekstra uyanırdım. 5. Ayında 6. Aylık olana kadar tüm gece uyudu evet. Ama sonra şimdi 6 ay ve sonrası için diyim gece bilmem bazen saat başı uyandık bazen hep uyudu bazen de 2 3 defa uyandığı oldu hep de 9 buçuk 10 gibi uyudu sabah da 6 buçuk 7 gibi uyandı sonra kesik kesik uyku . Gündüz uykularınız çok kötü oldu gecelerin yanı sıra yani sağın solun lafına takılmayın .

Oldu olası gündüz uykusunu en fazla yarım saat bazen 1 saat uyur gece uykusu 40 indan sonra başladı 4. Aya kadar tüm gece uyurdu sonra 5. Ayda bı hastalandı saat başı kalktı 1 ay sürdü 6. Ayda 2 saatten bir kalkmaya başladı şimdi 8 ay 29 günlük 2 3 çok nadir 4 saat uyur geceleri kalkar hemen her çocuk farklıdır kimseyle kiyaslatmayin bebeğinizi :heart:

Son 1 aydır olmak üzere akşam 8 9 arası uyutuyorum sabah en gec 8de ayakta. Malesef en az 7 8 kere uyanıyorbazen daha fazla ve emmeden uyumuyor cogu zaman. Su verdigimde ağlıyor meme istiyor. 10 aylığız..

Teşekkürler bilgilerini paylaştığınız için

Ben şimdiye kadar hiç yargılamadım demedin neden çocuğun böyle veya geç gelisimi diye ama iste öyle yaptiklarinda ister istemez üzülüyorum cunku hem aktif hemde gelisimi çok iyi cok şükür

Teşekkür ederim bilgiler icin

Her çocuk kendine göre hem özel hemde farklı bende heo oyle diyorum herkez aynı değil gelişimleri farklı diye ama iste

Insallah hersey yoluna girer belki dis veya bi agrisi vardır diye çok uyaniyor

İnşallah ama alışkanlıktan diye düşünüyorum 6 dis cıkardı ve gündüzleiçok keyifli ağrısı olsa anlarım sanıyorum :joy:

Dün gece sürekli agliyordu hic uyumadık düzgün yarım saatte bir uyandı şuan uyutuyorum saat 10 30 uyudu 15 dk bile olmadı uyandi bulecok huysuz

Allah kolaylık versin belki diş çıkarıyordur yada atak haftasinda olabilir benimkide geceleri ağlamaya başladı normalde uyanır emzirir yatiriridim 3 4 gündür memeyi de istemiyo biraz agliyo geri uyuyo