Bebekten bebeğe değişir bu durum. Benim kızım şimdi 7 aylık. 5 . Ayına kadar hep ben saatli uyandırır besledim bazen o ekstra uyanırdım. 5. Ayında 6. Aylık olana kadar tüm gece uyudu evet. Ama sonra şimdi 6 ay ve sonrası için diyim gece bilmem bazen saat başı uyandık bazen hep uyudu bazen de 2 3 defa uyandığı oldu hep de 9 buçuk 10 gibi uyudu sabah da 6 buçuk 7 gibi uyandı sonra kesik kesik uyku . Gündüz uykularınız çok kötü oldu gecelerin yanı sıra yani sağın solun lafına takılmayın .
Oldu olası gündüz uykusunu en fazla yarım saat bazen 1 saat uyur gece uykusu 40 indan sonra başladı 4. Aya kadar tüm gece uyurdu sonra 5. Ayda bı hastalandı saat başı kalktı 1 ay sürdü 6. Ayda 2 saatten bir kalkmaya başladı şimdi 8 ay 29 günlük 2 3 çok nadir 4 saat uyur geceleri kalkar hemen her çocuk farklıdır kimseyle kiyaslatmayin bebeğinizi
Son 1 aydır olmak üzere akşam 8 9 arası uyutuyorum sabah en gec 8de ayakta. Malesef en az 7 8 kere uyanıyorbazen daha fazla ve emmeden uyumuyor cogu zaman. Su verdigimde ağlıyor meme istiyor. 10 aylığız..
Ben şimdiye kadar hiç yargılamadım demedin neden çocuğun böyle veya geç gelisimi diye ama iste öyle yaptiklarinda ister istemez üzülüyorum cunku hem aktif hemde gelisimi çok iyi cok şükür
Allah kolaylık versin belki diş çıkarıyordur yada atak haftasinda olabilir benimkide geceleri ağlamaya başladı normalde uyanır emzirir yatiriridim 3 4 gündür memeyi de istemiyo biraz agliyo geri uyuyo