Gunaydin anneler 6 aylik olucaz ek gidaya basladik baya oluyo ama son zamanlarda gece uyaniyo mama icip uyuyo bugun sabaha kadar 3 kere kalkdi onceden 1 kere kalkardi acaba doymuyomu yani tok tutacak ne verebilirim yatirmadan once. Buyudugu icin mamada yetmiyo heralde artik anlamadim sizler yatirmadan once iyi uyusun diye bisey veriyomusunuz
Ben bey organikin gece mamasını veriyorum rezene ve papatya da var içinde hem tok tutuyor hemde uykuya geçişini kolaylaştırıyor zaten gece sık uyanan bebekler için yapılmış mama ben içine çeyrek muzda karıştırıyorum içine birazcıkda hurma tozu katıyorum daha doyurucu oluyor tavsiye ederim
Cok saol canim ya eczanedenmi alicaz bugun alip deneyim hemen .
Yok canım trendyoldada var beyorganikin kendi internet sayfasındada var internet sayfası daha uygun olabilir ikisinede bak canım
Evet bakdimda internet urunu canim bugunluk baska bi gece mamasi alip deneyim olmadi bundanda alirim baklaim farkedecekmis
Gece tok tutan mama var bebek irmiğini pişirip içine haşladğnz bi iki dilim ayvayı ezip koyun üstüne biraz da pekmez yatmadan önce yedirin uyku maması da diye geçiyordu
Pekmez ve ayva vermek icin ay farkediyomu acaba ona gore deneyim
Yok 6.aydan itibaren verilebilir
Tesekkur ederim
Hero beyninin sanırım maması var rezene varmış içinde tam tahıllı marketlerde var bende denemedim tahıllara karşı alerjisi var mı bilmedigim için bı arkadaş uykuyaa kolay geçiriyor demişti canım
Genelde Doktorlar kilo alımları iyiyse gece uyumamalarına doymaya bağlamıyorlar. Bizim de hiç gece uykumuz yok birkaç kere bunu dile getirdiğimde başka sebepler vardır diş gibi başka bir rahatsızlık gibi ortam sıcaktır karanlık değildir gibi cevap verdi doktor. Ayrıca geceleri reflü gibi durumlar olabilceğinden yatmaya yakın yemek de rahatsız edebilir dediler. En son gittiğimde hasta olduğu için öksürükten uyumadığını söyledim ama burnunu açtığım fizyolojik suyun boğazına aktıkça daha çök öksürtüp uyutmadığını söyledi. Uyumadan birkaç saat önce burnunu açıp yatır dedi mesela. Bebeklerimiz de aynı aylarda bu sıralar diş sıkıntımız var bizim salya huysuzluk hepsi o yüzden sizin de dişten dolayı olabilir. Bazı akşamlar ağrı kesici verip yatırdığım oldu o kadar huysuzki ve sürekli ağlayarak kalkıyor bunu da söylediğimde Doktor gaz olduğunu, ek gıdaya geçtiği zamanlarda farklı tadımları yaptıkları için bağırsak ve gaz sorunu olduğunu alıştıkça geçeceğini söyledi yani bu gibi sebepler de olabilir uyumaması siz sadece açlığa bağlamayın bence.
Evet cok guzel anlatmissiniz. Zaten ek gidaya gecdigimizden beri gece cok uyanmaya basladi gazda yapiyo olabilir evet bi ara dis dedim ama salyasida durdu eskisi gibi degil. Kilo alimida iyi bi takip ediyim bakalim bugun gece mamasi vericem bi bakicam
Evet markete gittim ama kalmamis etiketi vardi ama gordum baska gece mamasi aldim bi deniycem bakalim
Deneyimlerinizi bekliyorum faydası olursa ben de denerim ![]()
Tabikiii yazarim insallah guzel seyler ![]()
Sizin gece uykusu dogdugundan berimi yok sonradanmi bozuldu
Dene tabi sutun yoksada emmez birakir mama icince uyuyosa ozaman acikdigi icin uyumuyodur
İnşallah yarar canım
Yatirmadan once gece mamasi yedirdim 11 gibi uyudu Saat 4 de kalkdi bide sabah 7 de yani gece 1 kere uyandi demekki mama artik doyurmuyomus canim. @Mugizme canim sende dene
Bizim doğduğundan beri kolikti zaten 3 aya kadar gazdan sancıdan hic yatmadık sonra biraz toparlandık derken 4.ay atağı ve meme reddi başladı onu yenmeye çalısırken 6.ay diş olayı başladi. Yani hic düzenli uyumadik dogdugundan beri bozuk bizim uyku düzeni normaldede emziriyorum ama mama da verdigim oldu mama verirsem uyur belki dedim yine yatmadi benimkinin sorunu sanirim gaz en son doktor oyle dedi cunku bu sira da yatmiyor, sürekli aglayarak uyaniyor @İncibebekannesi bebegim 6 aylik