Geciktim korkuyorum

Normalde üç dört gün önce olurdu hep. Bugun günüm ama bişey olmadı belirti de yok. Korkuyorm korunduk ama ihtimal olabilir yine de. Bilmiyorum annem çok kızacak cekiniyorm çok huzursuzum. Bebeğim 17 aylik

Annem kızacak derken bacım

Bacim sen annenden izin alarakmi hamile kaliyon :rofl::rofl:ewlilik senin koca senin cocuk senin k.bkmada annen baban kaynanan kimse karisimaaz isteyen istedigi zaman dogurur sen ewlenmissin yani

Bende oyle bekledim bekledm olmadm noldu bebis geldi :grin:

:grinning_face_with_smiling_eyes::grinning_face_with_smiling_eyes: Ben riskli bir doğum ve çok zor bir lohusalik geçirdim. Bebeğimin düzeni yeni yeni oturdu, ikinciyi de hiç düşünmüyorum ama bir sürpriz olsa yine sevinirim ya​:joy: yeter ki sağlıklı olsun yeni bir bebek her zaman çok güzel bir haber bence :smiling_face_with_three_hearts:

Yeni bir haber, yeni bir sevinç, yeni güzel duygular… Olsa bile sevin bence :blush::cherry_blossom:

Endişeniz doğal Allah hayırlısını versin ama… Canı veren, yaratan Allah’tır. Annesi olarak kendimiz bile kızamayız kaldı ki bir başkasının yorumuna açık bile değildir bu konu. Kızılacak bir şeyi yok canınızı sıkmayın. Kimseyi de duymayın Allah nasip etti deyip geçmek gerekir. Nasılını niyesini sorgulamak kimseye düşmez. Kimseye açıklama yapmak zorunda değilsiniz. Yapmayın da. Annenize bile evet. Olsa da olmasa da.

:sweat_smile: Ben de şimdiden çok özlüyorum o minik kımıl kımıl hallerini. Hatta benden sonra doğuranlari gördükçe hevesleniyorum bile​:joy: geçenlerde misafirliğe gittik orada bebek vardı, eşim de onu kucağına almıştı, bacağına da kendi bebeğimiz yapışmıştı. Bi korkutayım istedim yanaştım “2 çocuk çok yakıştı hee” dedim​:joy: O da kıs kıs güldü hoşuna gitti, sanki hiç o stresi gerginlikleri yaşamamışız gibi​:joy:

Annem birden fazla çocuk istemiyor :joy: hep diyor çalışın ayaklarınız üstünde durun işte çocuk yapmayın kendinizi kurtarin falan

İnşallah ya eşim de diyor korkma ben eminim bişey yok ama ilk defa gecikti

Yok tabi canım öyle değil de annem benim çalışmami atanmami hayatımı yoluna koyup öyle çocuk yapmamı söylüyor hep o yüzden dedim kızacak diye. Yoksa tabiki kimse o kadar da karışamaz

Benim de doğumum çok kötü oldu bir hafta hastanede yattım. Ama unuttum o günleri tabi ki yine çok severim her şeyin en güzelini yaparım ama plansız olmasını istemezdim

Ben de emzirenleri görünce böyle çok istiyordum nasılsa govsum kaynıyordu sanki. Canım yeni bebek cekiyordu

Çok şükür Allah vermişse başımızın üstüne ama işte maddi durumumuz cok yok eşim tek maaş kiradayiz. diyordum seneye kızımı kreşe veririz ben de işe girerim diye.

Ay inşallah hayırlısı olsun varsa da .

Teşekkür ederim biraz rahatladım kizlar olumlu dusunuyorum

Ayyyy ve benimde bugün 10. Günüm test yaptım dün birşey yoktu bakalım ne olacak

Orası öyle güzel diyor teyze ama olacağın önünede geçilmiyor be güzelim biz hayırlısını isteyelim gönlünce olsun sen ne istiyorsan​:smiling_face_with_three_hearts::folded_hands:

anneniz ne karışıyor pardon da o eşinizle sizin karar vereceğiniz bişey kimseye laf düşmez bı test alıp bakın olmazsa kan verin benimde geçen ay 5 gün geçti soğan kabuğu kaynatıp içtim ertesi güne geldi adet söktürücü olarak ise yariyor sen önce testleri yaptır bunu kullanma​:sweat_smile::sweat_smile:

siz kaç kardessiniz