Kizlar benim oglan dun tv halletti allahtan kendine bisey olmadi verilmis sadakamiz varmis.
Bu sefer akillandim ama alir almaz astiracam duvara.
InsaAllah sigortam karsilar yoksa 40.000 cop
Tekrar yenisini al
Geçmiş olsun bizimkide anneannesin tvsine oyuncakla vurmuştu 7 bine yaptırmıştık galiba. Bizde yeni TV aldık yakında hem yükseğe astık hem ekran koruma taktırdık.
Panel hasar gordugu icin bende yeni aldiydim aslinda daha iki sene olmadiydi 86 inch ti yuklu para vermistim ama yapicak bisey yok.bu sefer kesin astiracam artik.
Evt buyuk tercih ettik benim oglanlar buyuk diger ucu mac film seyretmeyi seviyolar.oyun oynuyolar.
Buyuk ekran arti aldigim dukkanla konustum
Koltukla aradaki mesafeye gore bunu onerdi.
3.20 olmasi lazim dedi.
Aynen dedigin gibi tercih meselesi