Yardımcı olur muusnuz 23 dercee kaç tog almalıyım
Owli 0,5 tog kullaniyorum. 22 23 derecede zıbın ince pijama giydiriyorum. Corap vs giydirmiyorum. Ben dogdugundan beri kalin giydirmiyorum, sicaga alistirmadim. Fazlasini giydirdigimde terliyor benim bebegim.