İyi akşamlar 3 aylık bebeğim var ramazan da oruç tutmak istiyorum ama sütüm de azalma olur bu durumu yaşayan oldu mu?
Evet sütünüzde azalma olur ayrıca sütün içeriği azalır vitamin mineral eksikliği olur. Bu tamamen tıbbi bir durum. Gün içinde sık sık emzirmeniz gerekiyor sütü artıran en onemli etken sıvı tüketimi. Bu donemde annenin yeterli beslenmesi cok onemli. Hamileyken de oruc tutanlar oluyor yenidogan bebegi olanlarda.. Baskalarının dayanması rahat oruc tutması tıbbi bir gercegi yok sayamaz..
Teşekkür ederim
Geçen sene benimki de 2 3 aylıktı tutamadım çünkü sadece anne sütü alıyordu doktorlarda zaten tutmayın diyor bana öyle demişti doktorum şimdi borçlarımı tutayım dedim 16 17 gün tuttum kızım 14 aylık sorun olmadı halada emmeye devam ediyor
Bunu siz daha ıyı bılıyorsunuz bazı annelerın sütü az akar bazı annelerinden çok bebegınızı bir gözlemleyin eger ona yetiyorsa tutmakta fayda var ama eger yetmiyorsa aç kalıyorsa tutamazsınız ama bunu sız kendınız anlayacaksınız misal benım İlk cocugumda sütüm coktu akardı bazen bile ama bu son cocugumda azıcık oluyor bır ıkı gun tutun ve gozlem yapın yetiyorsa devam edersınız yetmiyorsa o zaman tutamazsınız zaten sahurda bol bol su ıcın her vıtamındwn almaya çalısın sadece bı kac gun deneyin baktınız sorun yok devam edın ha yetmiyorsa o zaman tutmayın