Göbek enfeksiyonundan hastanede 6gun yattık dün çıktık ama yarasi hala çig ve kabuklaniyor geri kalkıyor geri kaniyor galiba kolik bebek olucak sürekli ıkıniyor ayaklarını hareket ettirdiği için kanıyor bu şekilde olupta iyileşen varmı kaç günde iyileşir acaba 13günlügüz
Alkol vermedilermi bizim dogum kutusundan alkol cikiyor gobegi pansuman yapmak icin
Reflu yatagi almayi denedinmi bide cekirdek torba hipp mamaya gec yari emzir yari mama ver cok rahat gecirdi reflu aylarini sallayarak belinde cekirdek torba elimiz kursaginda sicak tutuyorduk o kadar cok gaz cikariyordu ki sasarsin
Doğumdan çıkınca hicbisey vermediler ki belkide o yüzden enfeksiyon kapti hastane de yattık çıkışta rif steril verdiler 2 gün pansuman yap kontrole getir dediler …mama aldım ama vermek istemiyorum buda acayip cikartiriyor gazını ama biraz zor çıkartıyor ….hastanede üzüntüden sütüm azaldi inşallah tekrar artar …tavsiyeleriniz için çok saolun deniycem
Baska bi arkadas icin de paylastim sinemcigim tuzla pansuman ona bak.ebem anlatmisti bisey degil sinemcigim. zaten bebegin refluyse zor.yada sudunu biberona koy damla ver 5 damla.biberonu agiz kenari tamamen kapali olmasi lazim hava girmesin dedi reflu biberonlari da oyle ya dr browns siseyi order veriyim ortadaki yesil bolme mama nin icindeki havayi aliyo. bide sey dedi benim oglanda refluydu ya 10 dakika emzir 10 15 dakika bekle tekrar diger tarafa gec.bir den cok emzirme dedi. mide dolasim sistemi yeni gelisiyo dedi birden yukleme yapma dedi. agir geliyo nefes darligi yapiyo nefes alislari da degisiyo dedi.6 aydan gecti reflusu kalmadi arti soyle bisey de var kucuk bebekler de gaz sancisi daha cok olur sadece yiyip yatiyolar dedi.ama biraz daha buyuyunce hareketlenince bagirsaklari da daha iyi calisir hale geliyo dedi.inshallah bebegin sagligina kavusur biran once sinemcigim mucize annede gorusuyorduk bir kac aya kadar iyi oldu tekrar kavustuk ama ben uzucu bi sekilde ayrildim 8 ayin 25 felan dusuk yaptim tekrar buraya donus yaptim neyse hayirlisi rabbimden boyleymis.yine cenem acildi hakkini helal et.
Tuzla pansuman nasıl oluyor bir sıkıntı vermez degilmi ne zamana geçer acaba ….yaa üzülme Rabbimin bir bildiği vardır inşallah tekrar kısmet olur sağ saglim kucağına alırsın çok zor bir durum ama anneler güçlü olur ne demek helal olsun asıl sen helal et cnm
Anladım cnm yarın doktor kontrolü var ben çok korkarım kendi başıma bişey yapmak istemiyorum doktora bı danişayim
Baticonida onermediler nedense cnm küçük bir cam kapsulde çözelti verdiler şimdi ne verir bilmiyorum







