Göbek bağı düştü

Bugün 9 Günlükken Göbek bağı düştü
Normal mi? Yapmam gereken birşey var mı?

Normal canım bizimde 8. Gün düştü yikarsan falan su degdirmemeye çalış hatta yıkama 2-3 gün orası bı toparlansin, ben batikonla pansuman yaptım enfeksiyon olmasın diye sende yapabilirsin. Geçmiş olsun :hugs:

Çok normal Bizimkide 14 günlükken düştü hemen toparladı