Göbek bağı

Arkadaşlar göbek bağımız 4 gün önce düşte ama içinde kalıntı olarak kaldı kanama oluyor sağlık ocağı kendi halinde düşer dedi ama videolarda sen kendin temizleyeceksin diyor başına gelen var mı nasıl yaptınız

Hiç elleme . Bizimde öyle oldu . Doktor göbek çevresi büyüdükçe kalan parçalar düşecek demişti ben düşmesi in yardımcı olsun kıyafetine takılmasın diye az pamuğa bebek yağı damlatıp hafif sürmüştüm 1 aya toplamştı

Bizimde öyle oldu arada kıyafetlerine kan bulaştı ama azdı kanaması çok olursa ve devam ederse hastaneye getirin ve hiçbir şey sürmeyin nemli kalmamasına dikkat edin demişlerdi. Ben banyolarında su deydirmemeye özen gösterdim kıyafetine temas etmesin diye de gazlı bez koydum. Bir iki hafta arada kıyafetine kan bulaştı ama sorun etmedim kalan parçalarda düştü kendiliğinden.

Çok teşekkür ederim bugun duş aldırdım kantron yağı sürüp üstünü kapattım biraz önce tamamen düştü bu uygulama iyiki var hem gebelik sürencinde hem bebek doğduktan sonra çok iyi oluyor

@İrem5 Aramıza hoş geldiniz :cherry_blossom: