Göbek deliği kanaması

Tecrübeli anneler kızımın göbeği 1 hafta önce yoğun bakımdayken serum bağlamak için kesilmişti eve getirdik Bi sıkıntı yoktu ama az önce altını değiştirirken göbek deliğinin kanadığını gördüm bide 2 gündür emdikten sonra gazını çıkarttığım halde sürekli kusuyor sizce neden olmuş olabilir korkmalı mıyım

Kanama devam ediyorsa doktora götür gümüş çubuk sürüyorlar göbeğe bidaha kanamıyor benim ilk çocuğum göbeği erken düşmüstü kanıyordu bunu yaptılar bidaha kanamadı. Kusması yeni bişeyse eskiden beri böyle değilse enfeksiyon olabilir oğlum 7 aylık çok azaldı ama hala kusuyor.

Benim kızada gümüş çubuk sürmüştü doktor önce kanıyordu sonra sarı renge dönmüştü sağlıkocağındaki ebe doktora gösterin demişti sizde bi doktora gösterin bence

Benimde ilk çocuğumun göbeği kanamıştı gümüş çubuk sürdü bide Ka vitamini yaptı geçti birdaha kanamadı