Göğüs ucu silikon

İlk gebeliğim de göğüs ucum yoktu hep göğüs ucu silikonla emdirdim tekrar hamileyim ikinci gebeliğim de tekrar bu sorunu yaşar mıyım göğüs ucum olur mu yardımcı olur musunuz lütfen

İlkinde benimde yokdu canim manuel pompayla sagim yaptikca az da olsa cikmisdi 10 yildan sonra ikinci cocugum oldu gogus ucum vardi insallah olur seninde sagim yapmakda fayda ediyi

Tamam canım teşekkür ederim sağolasın hem hangi markayı kullandın?

Canim wee baby di sanirim 10 sene once kullanmisdim ustunden markasi silinmis

Enjektörün uç kısmını kesip göğüs ucu çıkması için kullanlarda var galiba tam bilmiyorum ama yapanlar olursa yorum yapacaklardır :smiling_face_with_three_hearts:

Evet evet canim ozaman bunuda denemisdim ben bak hic aklima gelmedi siz yazana kadar ve isede yariyo