13 aylık bu zamaana kadar ağrı hissetmedim şimdi ısırmıyor da aslında çekmiyor da daha sert mi emiyor anlamadım 5 dişi oldu çok sızlamaya başladı daha sık da meme istiyor lansinoh sürdüm ama fayda etmiyor ne yapmalıyım sizce
Emzirirken siz bilirsiniz onu da . Doktora sorun en iyisi