Göğüsteki sütü nasıl kesebilirim

Emzirmeyi bıraktım fakat göğsümde hala süt var. Sütün boşalması için ne yapmalıyım

Süt kesilmesi uzun süren bişey benim kızım 4,5 ay emdi sonra emmeyi reddetti 4 ay göğsümden süt geldi sonra yavaş yavaş azaldı şuan sut falan gelmiyor sağma yaparsan artar diye düşünüyorum ben hıç bir şey yapmadım yapanlar var mı bi bilgim yok

Bu konuda çok hasas ve dikkatli olmalısın bazı kadınlar sütten kesiyorlar ilerde hastalık oluyo kis gibi süt dolunca çok ağrı çekeceksin o yüzden bi uzmana danışman iyi olacaktır onu. Dışında bildiğim tek şey var göğsünü hergün soğuk su ile yıkıyacaksın sütün çekilmesi için

Canım el pompası ile günde bir defa sağım yapabilirsin onuda biberonla bebeğine verirsin . Ben büyük kızımda öyle yapmıştım göğüslerim rahatlayana kadar sağdım ilk 3-4 gün yoğun bı şekilde süt indi göğsüm çok ağrıdı bı sabah bı akşam sağdım sonralardan azaldı zaten zamanla da hiç gelmemeye basladi . sağmazsan mastit olabilir enfeksiyon olur .

Rahatlatısaya kadar sağım yapmalısın bu süre zamanla azalıcak sütğnde aynı şekilde yada doktora danışabilirain ilaç falan

Şimdiye kadar ağrı sızı hissetmedim. Sadece duş alıp soğuk suyla ovaladım sanki masajla sütü dağıtıyormuş gibi.
Ama korkuyorum ya mastit falan olursa diye

Mastir olmadan göğsün dolar gissedersin az az sağ boşaltmadan 2-3 dk mesele