Kızlar başlıkta yazdığım gibi kirli bez görseli yasak biliyorum ama bakar mısınız kızım 10 buçuk aylık bu sabah kakasında böyle bişey gördüm ilk yoğun olan kırmızı kırmızı şeyler anlamadım dediğim yediği bişeydir falan. Sonra 2 saat sonra bidaha yaptı saha az ve mukuslu gibi sanki kan gibi gördüm ama anlayamadım çok. Bi bakar mısınız neden böyle götürmeli miyim hastaneye korktum
Ben mi abartıyorum yoksa bu normal mi. Yediği bişeyi çıkardı desem kırmızı bişey de yemedi ki. Üstelik büyük büyük siyah şeyler de var iki gündür ben pek anlamadım kusura bakmayın lütfen iğrenenler bakmasın amaa anlayanlar bi yazarsa çok mutlu olurum
Merhaba, ben kan göremedim. Hafif ishal olmuş gibi geldi bana.
Kana benzemiyor canım domates gibi sanki yediği bişeye benziyor
Ewet domates kirmizi bisey yemis ondan bnmkindede oluyo
hayir canim rahat ol kan degil bizimde bu sekilde ek gida yedikleri icin sindiremedikleri putürlü sekilde cıkıyor korkma yani kan degil![]()
Aaa annemler vermiştir o zaman geçenlerde onlarlaydı yiyor da domates hiç aklıma gelmedi ya korktum çok
Ay Şükür çok kortum valla çok sağolun.
Görseller için de hakkınızı helal edin
yok hic korkma ben kakasini yaptiginda inceliyirum neler neler oluyo butun butun kırmızı sari ne renk ararsan
pütürlü sekilde ek gidadan oluyor rahat ol sindiremedikleri bu sekilde cikiyor birde sicaklardan bebeklerin kakasi cıvık oluyor ishal diyede korkma
Ya teşekkür ederim vallaha rahatladım. Bide geçende yine konu açacaktım unuttum o yüzden de korkup attım aslında poposunun etrafı yani büyük tuvaletinşn çıktığı yer değilde kenarları kanıyordu geçende kabız mı diye yordum hani zorlandı da böyle oldu diye bildiğin kanadı onu gördüm de banyo yaptırayım az rahatlasın dedim asla suya girmedi canı acıdı sanırım bidaha çıkarttım. Kenarları yani umarım anlatabilmişimdir. Şuan yine bazen oluyor pişik de değil ama böyle kakasını yapınca kızarıyor hafif kanıyor geçiyor. O neden olabilir doktora gidince soracağım da
Canim o mukuslu yaptiginda ishal.oldugunda oluyor bildigim.kadaryla ..benim.kiz ishal.oldu hemen pisik olmustu bu sire zarfinda bende bol bol yikamistim ..bebek pudrasi zararli ama ise yariyor bebek pudrasi kulanabilirsin ben oyle gecirdim.. cok sık kulanmadigin surece birsey olmaz herhalde .ben 4 defa kulandim ..ve bezini sık sık degistirdim . Idarr daha cok yakar. Asla kakali birakmiyorum en fazla 15 dk kakali kalir cunku saat basi bakiyorum . Cisli kalsa yi.e o kadar degil.ama kaka sorun oluyir .
acı yada baharatli birsey yediyse olur isilik gibi sudocrem surün aninda gecirir yedigi yapiyor o kizarikligi
Bende aynı her yaptığını inceliyorum ne yemiş ne çıkarmis renk tonuna kadar arasturiyirum domatesi genelde ogutemiyorlar galiba kabuğuyla yediğinden olabilir
aynen bizdede domates kirmizi cikiyor ama ben kabugunu soyup veriyorum her seferinde kabuk cikmiyo![]()

