Olayı anlatmak çok uzun sürecek ama cidden aşırı gerildim evime gelen görümcem suratıma bile bakmadan yatak odasına giriyor yatağıma uzanıyo yanına gidiyorum noldu diye cvp vermiyor bebeğim uyuyor boş boş beşiği sallıyo tabiki çok sinrilndm içeri gel diyorum bebek uyanacak gelmiyo eşimin yeğeni de orda görümcemin yanına glp bebeğimin bşndaa car car konuşup duruyorlar bebeğim uyanıyo her gece aynı saatte uyuyan bebeğim onlar tepesnde ışığı açmış konuşuyorlar bebek orda ağliyor bnde daldım içeri dışaarı çıkaarmsnz diğer odaya geçin dedim görümcemde evinden çikacam diyip gitti eşimin yeğeni de içeri girdi bktm o da montunu gymş sinirlydm ztn sesim yükseldi sen nereye gidiyorsun dedim sadece başladı saydrmaya bana ne bağırıyon be sen dişliysen bn senden de dişlyim görmemişin çocuğu olmuş sanıyo ki dünyada bi senin çocuğun var senin çocuğun sana kıymetli bana değil dedi hiçbir şey söylemedim ağladım odama geçtim bi müddet sonra içeri geldm misafirimdir diye alttan aldım yoksa çok kötü olurduk bu zamana kadar hiçbirine asla bi kötülüğüm dokunmadı söylenen yapılan herseye sustum eşimle aram bozulmasın diye hep iyi geçinmeye çaalştım ama en ufak bir şey de bana neler söylendi onların yanında olmasa bile daha sonrasında eşimin yanıma gelip en azından onların kusuruna bakma demesini beklerdm ama yapmadı bnmle hiç konuşmadı selam vermeden içeri adım atmayan adam kapıyı açıyorum selam vermeden suratıma bakmadan içeri girdi sonra ona sorunca da ben girmem szn aranıza beni ilgilendirmez deedi aramızza ztn girme ama senden küçük de olsa bi moral vermeni bekledim Çünkü cidden haketmedm o lafları dedim ona rağmen bişey demedi ya çok kırıldım çıkmıyo o laflar aklımdan bi türlü yaa![]()
![]()
![]()
Eşinin taraf tutmamasi da guzel bir sey iyi tarafindan bak sonucta kiz kardesinin hakli oldugunu savunup sana kizabilirdi ama araniza girmemeyi tercih etmis bu da onun tarafindan doğru kabul ediliyor demek ki . Benim esim de bu konularda hep boyle davranir. Girmez konulara genelde erkekler bizim kadar ince düşünmüyorlar malesef. Görümcenij yaptigi dogru degil tabiki zamanla anlayacaktir insallah sen çocuğuna ve kendine odaklan olaylara da takilma bence insallah duzelir
Bunun bi bnzerını bn kaynanama yaptım
Kadıncagız 4 gun kalabıldı yanımda ![]()
Bn herseyıme karısılmasına tahamul edwmıyom. Bırı gelınce de evımın duzenı bozulursa sınırlenırım . Bızım evde kural var yatak odasına kımse gıremez. Dogum yaptıktan sonra da bız bebege topuk kanı aldırırken yatak odamıza gırmiş yatagımuzı duzeltmiş bn cok sınırlendım. Gıtım kocama dedım yatak odamıza gırmesın dıye
oda uyarmıs bır daha bbek aglasada gırmedı . Ufak tefek bı kac seyde oldu kaynanam evone gıtı esımlede kavga etık ama bn doldugum ıcın kavgayı bn baslatım ![]()
sımdı gorumcem olsun eltım olsun fark etmıyor çok karısmaz ama çok haksızsam da ufakdan bır tavır kor . Mesala suan eltımle konusmuyom . Ben sonuna kadar haklıyım agzıma gelenı sayıyom ses etmıyor. Her yerden engelı bastom .bayramda el opulur herkes toplanıyor bn eltımı es gecıyom ![]()
![]()
Soyle bakınca da da karsı taraf haksız gıbı . Bn olsam esıme derdım sonra yıne mı aynı bnde de tavır kordum.
Ya ama senin ki kadıncağız yardım etmek için temzlenek için girmiş bnm görümcem öyle mi yapıyo sormadan utanmadan direkt dalıyo yatağıma uzanıyor bide aşırı derecede sinirlendim yarın oraya gıdecem acaba ne olacak ![]()
Amin evet eşimin araya girmesini istemem ztn sonrasında sadece bi iki hoş cümle bekledm moral için ama onu da yapmadı görümcemin ardından kaç defa aradı açmadı o bnle hiç konuşmadı iki gün sonra sen yanlış yaptın kızı niye kovdun diyor bana herkesde şahit dedim ben kovmadım dışarı çıkarmsın diğer odaya geçin dedim bebek ağlıyo uyutacam dedim kendisi çıkıp gitti dur demedim dedim neyse beni ilgilendirmez diyip konuyu kapattı
Sen gelinsin ne desen batar sen kötü olursun. Böyle durumlarda ben rahatsız olduğum şeyi eşime soyluyorm eşim söylüyor kardesine ya da akrabasına şunu yapma böyle yapma diye. O diyince sorun olmuyor çünkü. Ben de böyle buldum kolayını.
Görümcenin senşn yatağında ne işi var kıymetli diyilse bebeğim gelme evime o zaman dönüp diyemedinmi sende bena kıymetli diyilsin evimden git diye bu nasıl görünce be yüzüne bakmıyorsa evində ne bok yiyo evində gəlməsin bebeğine gelmiyor sana gelmiyor neye geliyor karnınımı doyurmaya bu nsıl sayqısızlık seni beğenmeyen biri evinede gelmesin bir zahmet bebeğinide gözü götürmüyor belliki benim eşim böyle konularda asla beni kiminsə ayağına verməz ha birde bebeğine öyle söylüycek yinede eşinle konuş o ablasını uyqun bir dildə uyarsın sonra gider kaynananına doldurur kızı ya
Ya ben eşime dedim kardeşine söyle diye ne olursa olsun bnm evime geliyorsa sinirini kapının önünde bırakacak ya da siniri geçmeden evime gelmeyecek dedim onun triplerini çekmek zorunda değilim dedim dedim bana söylediğin gibi git ona da abisi olarak saygı göstermesi gerektiğini söyle dedim banane ne dedi beni ilgilendirmez dedi
Bunu bana söyleyen büyük görümcemin kızı senin çocuğun sana kıymetli bana değil diye saygszca bekar diğer de görümcem yüzüme bakmadan etmeden yatak odasına dalıp yatağıma uzanıyor utanmadan eşimin gıkı çıkmadı o laflara rağmen ben sadece sustum odama gelip ağladm saygısızlık yapmak istemedim evime gelen misafire yoksa hersey daha kötü olurdu hepsi de benden yaşca büyükler ama saygı nedir öğrenememişler ama evet dediğinz gibi evime karnını doyurmaya gelir ben sürekli bişeyler yapar davet ederim hepsini onlar bi kere bile yapmaz bana ona rağmen haketmediğim laflar işittim bi daha da kimseyi davet etmem evime dedim gelip kalp kırıp gittiler bi hafta önce oldu bu olay hâlâ durup durup o laflar geliyor aklıma ilk bebeğim ve çok ağrıma gitti cidden bnm bebeğimin üstüne titremem herkese battı batıyor da
Vala yardım mardım bn kabul etmem . Ilk once bnı sınırlendırcek sonr evımın duzenıne karısacak yok oyle dunya. Herkesın huyu suyu farklı . Bnm kaynanam bebebk aglıyınca hemen odaya gırıp bebegı goturyordu. Musaıt mıyız degıl mıyız hoc yok . Bıde goturup odaya telefonla konusyor konusurken dıger oglu arıyor dıyor bu bebegı de emzırdın bızom bebekler gıbı kaynanam da coktan emzırdım hemde ıkı kere doyor zaten onu deyınce os bıtı
kocamla kavga yapmaya basladık![]()
![]()
Neeyy emzirmek ne be nasıl şuursuzca bişey inanamıyorum
Ne mana emzirmeye çalışmış nasıl bi saçmalık sütün yetmiyordu da kaynanaın küçük bebeği mi var da sütü var da vermeye çalışmş anlmadım beyin error
Yok kız 65 yasında kadın ne bebbesı olsun . Aman bnm kaynana degısık bu yuzden de kavga cıkıyor . Benı yönetmeyi beceremıyor![]()
Eşin de saçmalamış ne demek beni ilgilendirmez. Kardeş onun değil mi? Senin kendi kardeşin değil orada araya giremez de şuan kocan yüzünden muhattap oluyosun. Elinize tam da seni ilgilendirir de yeni doğum yaptın kolay değil çocuk büyütüp bir de başkalarıyla uğraşmak
Ay çok şükür yalnız büyütüyorum bazen zor diyodum da iyi sabır ediyosunuz
Valla en güzeli yalnızlık ne kadar zor olursa olsun bebeğinle yorgun da olsa insan güzel geliyor bide bunların derdi bitmiyor bir an önce ailemin yanınaa köye gitmek istiyorum bi süre bunları görmiyim diye
“Bu zamana kadar en ufak bir şey yapmadım.” cümlesi zaten anlatıyor her şeyi. Bir şey yapsak da hiçbir şey diyemez diye düşünmüşler senin hakkinda. O kadar ileri gitmişler ki yaptıkları şeyin ne olduğunu göremez olmuşlar. Haddini bilmeyen insanla ilişki hemen bitmeli. Bir de üste cikmaya çalışanla hele hemen orada bitmeli. Hiic kafaniza takmayın. Gelip de sizden özür dileyecek birileri değiller olsalar zaten başta o yatağa yatmayı geçtim odana bile girmezlerdi. Mahrem diye bir mevzu var bu saatten sonra size bunu öğretecek değilim ben deyip çıkın. Eşiniz de kardeşi diye laf söylemiyor ne olmuş kii modunda muhtemelen. Siz eşinizle konuşmaya çalışıp konusamadiysaniz şimdilik sessiz kalın. Onlarla da gorusmeyin. Bir ara lafı açılırsa lafinizi esirgemeyin küfür filan etmeden tabi. Bu durumu yaşayıp onlardan uzaklaşmanız size çok iyi gelecek bu tiplerle akrabalık bile sürdürülmez çünkü. Silin atın kafanizdan. Amaa canınızı sıkan biraz korkmalı söyleyeceği yapacağı şeyi tartmali öyle çocuk değil kimse denilen lafı yutacak da laf söyleyemeyecek. Tavrımız belli her zaman. Benim kaynanam benden habersiz altını değiştiremez. Hiç görmedi altını yani. Ben onun yanında bebeğimi banyo yaptırmadım düşünün. Yardım etme ayağına laf sokan birine ben ne diye muhtaç görüneyim? Bebeğim aglayinca benden önce koşar oldu da yolda karşılaştık beni görünce daha hâlâ gidiyordu yatak odama. Dur dedim napiyorsun hayırdır inşallah? Beni görüyorsun da diye gidiyorsun hâlâ? Sana ihtiyaç olursa getirir veririm dedim. Ondan sonra yerinden kalkmadı. Bir gün de ben yokken iç çamaşırlarımı katlamış arayıp cekmecemi bile bulmuş koymuş. Eminim bütün dolapları açtı baktı çünkü nişanlıyken bile oturmaya geldiğinde gizlice odama girip baktığını görmüştüm. O zaman bir şey diyemedim tabi misafir diye. Anında söyleyeceksin bütün tavrını koyacaksın. Mahremiyet önemli velhasıl…
Yani fazla sessizlik iyi değil. Onu kırmıyım bunu kırmıyım modundan çık bence. Saf belliyorlar sonra. Hem onlsr kırılmasında senmi kırılcaksın ğstelik haklıyken. Öyle görümcem olacak büyük konuşmayayımda ağzına sıçarım. Edepsiz brnim binbir zorlukla uyuttuğum çocuğumu sen kmsinde geliyon istediğin gibi takılıyon. Ne kocam alınmış tınlarım ne de o edepsiz alınmış tınlarım ben haklıysam ikisini de götüm duymaz. Öyle bi tavrın olmalıki o görümcen korkmalı. O dvranışı sergilemekten ar etmeli tırsmalı Bunlar hep yumuşak olduğun için. Yol geçen hanımısınki gelen geçen laf söylesin. Ben üzülceğime o üzülsün banane. Bence güzrl bir tavrı koymakla acele etmelisin bu şekilde alışılırsa düzeltemezsin hep içine atarsın sonuda hiç iyi olmaz
Ben bu kadar açık yazamadım ama +1 kesinlikle ![]()
Bazı kavgalr yaşanmalı hayatta çekinmeyin ne derler diye. Onlar düşünmeden hareket ediyorlarsa sizden bir tepki gelmeyecek olmasını düşünmelerindendir. Biraz deli olun haaa desinler bunun böyle böyle sınırları var şundan hoşlanmaz veya şunu sevmez. Hayır dedim mi o gerçek bir hayırdır mesajını vermelisiniz. Eşimle evliliğin ilk zamanlari bu yüzden çok tartismisizdir. Annesi yüzünden yine. Zamanla tepki koya koya geçti gibi. Annesi benim hakkimda bir şeye zorladığı an benden önce hemen der yok onu sevmez, onu öyle yapmaz, o daha iyi bilir. Ben de sürekli takdir ettim eşimi annesi yokken. Teşekkür ettim öyle bana laf bırakmadığı beni tanıdığı için. İşte velhasıl zamanla oluyor bu işler. Başka ne olacak ki diyordu…Annem senin iyiliğini istiyor lafı vardır bı dillerine pelesenk… İyiliğimi istiyorsa bana sormadan bir şey yapmasın diye diye bu zamana geldik. Bebeğim doğunca yine hortladı gibi ama benden tepki gördüğünde en azından eşime bir şey diyemiyor şimdi önceden onu da fikfikliyordu. Allah yardımcınız olsun.
Kesinlikle katılıyorum piskolohlarda öyle der . Edilmesi gereken bir kavga varsa ediceksin. Ben kaynanamla altlı üstlüuüm eşim tek çocuk. İlk evlendim kadın bana neler neler yaptı. Baktım susunca bu benim ağxıma sjçıyor ayriyetten eşimde onu tutuyor. Ben sonra bi çirkefleştim asla firenim olmadı. Öyle politika falanda anlamam yok eşimin yanında kaynanaöa iyi olayımda o gidince kaynanama ne dersem diyimde çok akıl verdiler. Valla dedim eşim beni tutmaxsa onunda ağxına sıçarım boşarnır gideriz. Sonra devran değişti. Kaynanama asla yüz vermem her haraketinede dikkat eder artık . Eşimde annesini biliyor asla bişe diyemiyor. Yani ben o kadına saygılı olsaydım hep sussayfım şuan halim nice olurdu. Şimdi kafam rahat evime gerekmeden gelmiyor. Herkez haddini bilicek ben kimsenin tavuğunu kışt demiyosam kmsede benim tavuğumun huzurunu bozamaz.
Ayy çok saçmalamış bu da kaynana terörünün ayrı bir versiyonu fln olmuş
Allah yarmcn olsun