Göz çizdirme ameliyatı

Kızlar her iki gözümde de 3.25 miyop ve 1.5 astigmat var göz çizdrme lazer ameliyatı olmak istiyorum aranızda bu ameliyatı olan var mı ya da yakını ameliyat olan bilen nasıl bi işlem ne kadar sürüyo ağrılı geçiyomu

Eşimin yeğeni oldu bu ameliyatı da tam olarak nasıl bir işlem yapıyorlar onu bilmiyorum ama baya bir ağrısı olmuş sizi korkutmak istemem ama göz ameliyatları biraz zor oluyor kızımda gözlerinden oldu ama o kayma içindi ilk gün çok ağrı oluyor ondan sonra yavaş yavaş geçiyor

Merhaba ben 7 yil önce olmuştum yapilirken hic birsey hissetmiyorsunuz zaten tek goz 10 15 saniye sürüyor toplam bi 10 dk belki daha az gos uyuşması icin damla damlatiyorlar onun için bekliyorsunuz islemden sonra zaten net gormeye başlıyorsunuz ama bi lens koyuyorlar göze sonrasinda benim hic agrim olmamisti sadece ilk gün ışıklı ortamda gozumden aşırı yaş geliyordu o gün karanlikta durdum sabahina lensi çıkarttırmaya gittim arabada kullanabildim hersey netti cok guzelbi histi 10 yildir gözlük kullaniyordum.

Lazer ameliyat mı oldu

Bende 13 yıldır gözlük kullanıyorum doktor dedi numarası bayağı yükselmiş o yüzden lazer ameliyat olmak istiyorum hastane de yatış vs olmuyo dimi sonrasında tamamen net gördünüzmü eski haline dönmüyor dimi

İşlem neden oluyor,görme zayıflıgı mı

Benim numaram 8 e cikmisti cok yüksekti yatis olmuyor hemen çıkıyorsunuz hastaneden şimdiye kadar iyiydim doğumdan sonra şimdi bir kaç aydır sadece sol gözünmde sikintim vardi doktora gittim 0.50 büyüme olmus yapacak birsey yok dedi

Benim kızımın dereceside sizinkine yakın. Çok yüksek değil aslında gözlüksüz görmede problem yaşıyormusunuz? Kızım uzaktaki yazılar dışında görmede problem yaşamıyor herşeyi gördüğünü söylüyor gözlükte takmak istemiyor. Bende araştırdım baya bu göz çizdirmeyi ilerde belki yaptırırız diye ama eksi yönleri var. Bide gittiğimiz her doktor gözlüklü gerçekten iyi bişey olsa onlarda yaptırır diyorum.

Evet canım

Oo sznki bayağı yüksekmiş görmede sıktnı yaşıyomuszn

Görüyorum ama çok bulanık yazıları okuyamıyorum astigmat da var ondan dolayı yakını da görmede biraz skntı oluyor bende genelde gözlük takmak istemiyorum ama mecbur kalınca vs takıyorum .. Bzm yakın bi akraba il halk sağlığı. Müdürü adam 40 yaşına kadar gözlük taktı en temiz en güvenilir görme yolu diye 40 tan sonra karar verdi lazer ameliyat oldu keşke daha önce yaptırsaydım dedi şu an çok memnun gözlük fln artık kullanmıyor diğer doktorları bilemem

Evet uzağı çok bulanık görüyorum yazıları vs okuyamıyorum net yakını da çok çok yaklaşmadkça seçemiyorum bazı şeyleri lazer ameliyatta bunu düzelitiytmuş bilgi almak istedm bende

Kayınvalidem göz ameliyati oldu once birini birkaç gun sonra diğer gözünü yapmişlardi.

Kısa sürdü ağrı ve s olmadı demişti bana

Zorluyor bazen trafikte falan dahada yükselebilir dedi doktor inşallah yükselmez

Kırlangıç otunu denedinizmi annemde lazer olucaktı iptal etti lazeri bu otu kullanıyor görmesi eskiye göre daha iyi diyor annem

Yok ilk defa duyuyorum