Göz rengi tahmini hanımlar

Anneler kızım 4 aylık oldu 2 aylıkken atmıştım buraya resmini yeşil tonları gibiydi ilk mavi gözlerle doğdu koyu maviydi sonra yeşile doğru gitti şimdide tuhaf bir renk Çakır gibi ela gibi güneşte o mavi yeşil tonları görünüyor ama bazen koyu atıyorum resmini bir tahmin edelim :sparkles:

Benim kızımın gözüyle aynı renk, açık renk kıyafetlerde güneşte falan yeşil gibi çok değişik bir ton, ela gibi birazda ama elada tam denmez …Ailede 1. Derece de renkli gözlü birisi var mi? Bu fotoğrafta kızım 7 aylıktı en net gözü burada belli sanırım, şuan 11.5 aylık ve göz rengi değişmedi

Kehribar rengi diycem ama tam açık değil . Çakır renk de değil o tam mavi yeşil arası oluyor benim de kızımın gözü o renk. Sanırım ela ama yeşil pigment çok

Evet var babası yeşil gözlü ben açık kahve, maşallah ne güzel gözleti Allahım esirgesin :palms_up_together:t2:

Evet yeşil oranı çok güneşte daha belirgin oluyor

Benim annem yeşil gözlü, eşim ela gözlü …Genlerden kaynaklı ortaya karışık birşey çıktı muhtelemen :slightly_smiling_face: Teşekkür ederim bu arada, değişmez sizin göz rengi de böyle kalacaktir

Dimi bana da öyle geldi olursa ela olacaktır bence yeşil kahve karışımı çünkü 5 aya yaklaşıktık o mavi yeşil pigment ini koruyor

Evet evet kalacaktır, kıyafet ve ışıkta yine degismeye devam edecektir..Sağlıkla büyüsün inşallah

Amin teşekkür ederim :smiling_face_with_three_hearts:

MaşaAllah maşaAllah ne güzel rengi var​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts: Rabbim esirgesin.

MaşaAllah sizinki de çakır gözlü gibi boncuk boncuk Rabbim esirgesin​:smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

Maşşallah maşşallah ela rengine donecek gibi duruyo ama açik ela . Benimde kizimin gozleri maviydi dogdugunda yaşina girecek şuan mavi yeşil karisimi bisey oldu :). Ben ve buyuk kizimda deniz mavisi gozluyuz kucugumuz bizden birazcik farkli :slightly_smiling_face:

Teşekkür ederim Halime, hepimizin çocuğunu Rabbim esirgesin inşallah :bouquet:

Çok teşekkür ediyorum :cherry_blossom: :smiling_face_with_three_hearts:

Aminnnn :palms_up_together:t2::cherry_blossom:

Bizimki koyu mavi doğdu ama bariz maviydi belliydi hafiften biraz açıldı derken baktım yeşil gibi durmaya başladı şimdide böyle karışık oldu bakalım diğer aylarda ne olur :heart_eyes: size de maşallah nazar değmez inşallah miniklere :palms_up_together:t2:

Ay evet masmavi olup dönen de varmış koyu olup mavi yeşile dönen de varmış ne kadar garip Allah’ın işi işte rabbim isterse her şey olur :innocent: bir anne olarak aşırı Merak ediyorum güneşte maşallah o kadar güzel oluyor ki hayran kalıyorum hep böyle kalsa diyorum

Daha degisme ihtimalide var canim kuzenim masmaviydi 7. Ayda bal rengi oldu cocugun gozleri. Gerci sizde renkli goz vamis degismeyede bilir :slight_smile:

Çok teşekkür ederiz güzel dilekleriniz için :innocent: aynen kızımında böyle güneşte hele ki o maviliği görünce içim eriyor :growing_heart:

Bakalım bizim biraz ağır gidiyor :innocent: