Göz sulanması

Oğlum 6.5 aylık sürekli gözü yaşarıyor ve çapaklanıyordu. Doktora gittik göz nezlesi dedi ve göz damlası ile göze damlatılan merhem verdi 1 haftaya geçer dedi kullandık şuan evdeyken bir sorun olmuyor ama ne zaman dışarı çıksak sürekli gözyaşı akıyor ara ara sütümle de siliyorum ama faydası olmadı. Bu durumu yaşayan var mı? Ne yapabilirim?