Göz tarama testi

Merhaba 22 günlük bebeğim var göz tarama testimiz var kaç saat aç gitmemiz lazım bilgisi olan yazarsa sevinirim

Aç gidilmiyoki biz normal gittik oylemi dediler size

Doğum yapıp hastaneden taburcu olurken kağıt verdiler bununla geleceksiniz diye orda yazıyor bende bilemedim yani yenidoğan bebeği aç bırakmak saçma geldi durmaz ki ortalığı yıkar

Göz muyanesinde aç tok önemli değil canım biz 3 ayda olmuştuk doktorumuz öle denişti 2 dakikalık işlem ama sizi erken çağırmışlar

Acmi tokmu diye sormuyoolar bile ac birakma canim niye oyle yazdilar anlamadim kisa 5 dk bi islem zaten

Bizimkine normal isikla bakti tarama testi yapmadilar

@Mısra Aramıza hoş geldiniz​:cherry_blossom:

Hoşbuldum​:sparkles:

Ilk dogdugu hafta ana sagliktan geliyolar hollandada boyle yapiyoruz aparat ile olculuyo