Merhaba 22 günlük bebeğim var göz tarama testimiz var kaç saat aç gitmemiz lazım bilgisi olan yazarsa sevinirim
Aç gidilmiyoki biz normal gittik oylemi dediler size
Doğum yapıp hastaneden taburcu olurken kağıt verdiler bununla geleceksiniz diye orda yazıyor bende bilemedim yani yenidoğan bebeği aç bırakmak saçma geldi durmaz ki ortalığı yıkar
Göz muyanesinde aç tok önemli değil canım biz 3 ayda olmuştuk doktorumuz öle denişti 2 dakikalık işlem ama sizi erken çağırmışlar
Acmi tokmu diye sormuyoolar bile ac birakma canim niye oyle yazdilar anlamadim kisa 5 dk bi islem zaten
Bizimkine normal isikla bakti tarama testi yapmadilar
@Mısra Aramıza hoş geldiniz![]()
Hoşbuldum![]()
Ilk dogdugu hafta ana sagliktan geliyolar hollandada boyle yapiyoruz aparat ile olculuyo