Gözde şaşılık

Merhabalar bebeğimin gözünde kayma var dediler şuan 6,5aylık.1yaşına gelince ameliyat dediler. Gözlerde görme de sıkıntı olmadığından gözlük vermediler. Sormak istediğim, başına böyle bir durum gelen var mı ya da çevresinde şahit olan var mı. Süreç insanı korkutuyor.

Düzelme ihtimali var mı peki kendiliğinden acaba

Düzelir mi diye sordum, düzeleceğini düşünmüyorum dedi Doktor.Ama nette araştırdığım bebeklerin göz kasları 1 yaşında tam düzene giriyor gibi şeyler okudum.Bende merak ediyorum bu süreçleri yaşayanlar neler yaptılar acaba. İnsan bir ümit arıyor :sob:

Bildiğim kadarıyla ilk üç ayda düzelme oluyor çocuk doktorları ilk üç ay düzelebilir düzelme olmadığında direk göz doktoruna yönlendiriyolar Sonrsı için ameliyat tek çözüm mü onu bilmiyorum arkadaşımın kızınında doğuşdan çok ciddi bir şaşılığı vardı belli bi yaşa gelince ameliyat yaptılar düzeldi tabiki zor bir süreç en iyisini hekimler bilir rabbim kolaylık versin size

Kaç yaşında ameliyat oldu bir bilginiz var mı. Ya da nerede ameliyat oldu. Bebek oldukları için uzmanının olması lazım çok iyi araştırın dediler. Biz hemen ameliyat taraftarı değiliz ama araştırma yapıyoruz şimdiden.

Benim kızımdada şaşılık vardı ama 3 yaşında yaptilar ameliyatını düzeldi korkmayın biz kule dibi göz Hastanesi’nde yaptırdık ameliyatını istanbuldaysaniz eğer birde oradaki doktorlara gösterin bebeğinizi o hastaneye yurt dışından bile geliyor insanlar çok iyi bir hastane

O kadar bilgim yok ama 2,3 yaşında vardı kızı

İleri seviyedekimi ya şaşılık hafif benim kızımda da var 2buçuk aylık ama doktoe 6 aya kadar düzelir dedj

Merhabalsr siz ne zaman farketmiştiniz. Doktorlar mı 3 yaşına kadar bekletmeyi tercih etti. Çok teşekkür ederim yazdığınız için.

Teşekkür ederim

Seviye olarak bir şey söylemediler sadece bu tarz göz kaymasına ameliyat dediler. Ama öyle günün her saati kayık değil gözleri, yakına bakınca daha çok oluyor. Bir çok fotoda farkedilmez bile ama yapılan ölçümlerde çıktı.

Özelemi götürdünüz devletemi oturduğunuz şehirde fakülte hastaneleri varsa oraya götürün bence daha iyi araştırma yaparlar

Devlete de götürdük fakülte hastanesine de ama buralar küçük yerler. Özeldeki doktor bu ameliyatı yaptırırsanız da büyük yerlerde yaptırın dedi. İçim o kadar daraldı ki anlatamam. Allah kimseyi sağlıkla sınamasın. Evlatlarımıza sağlık sıhhat versin.

Merhaba canım benim kızım prematüre bir bebekti belli bir süre rop muayenesine gittik bir sorun yoktu bir zaman sonra gözlerinin kaydığını farkettim yani büyüdükçe hastaneye göturdum zaten gider gitmezde ameliyat dedi doktorlar Allah’a şükür düzeldi gözleri

Bizde ilk gittiğimizde erken dopumöyküsü var mı diye sordular. Yoktu ama bizde.Zamanla geçer gibi cümleler bekliyorduk fakat ameliyat dediler yıkıldık. Allah razı olsun bilgilendirmeniz için içime su serptiniz. 3 ay sonra 9aylık olucak kontrole götüreceğiz ona göre 1yaş ameliyat öneriyorum dedi doktor. Ameliyatsız düzelmez ama tabi yine de şifa Allahtandır dedi. Bekliyoruz bizde öylece…

Ne kadar sürdü ameliyat, ameliyat sonrası zorlandı mı yavrunuz. Bize 2gözde de kayma var ama bu bizim için iyi bir durum Gözde tembellik oluşmaz dedi. Fakat nette araştırdığım kadarıyla bu sefer de ameliyat olsa büyük ihtimalle 2gözde de ameliyat oluyor. Sizde tek göze mi oldu yoksa 2göze mi. Sizi sorularımla bunalttım k. Bkmayın helal edin hakkınızı, başından geçmiş birinden bir şeyler duymak insana umut oluyor.

Estağfurullah canım istedigini sorabilirsin öncelikle korkma bende senin gibi çok korkuyordum panik yapıyordum nasıl olur nasıl geçer diye ama korktuğum gibi olmadı doktorumuza da hatta sordum zor bir ameliyatmı diye çok basit bir ameliyat korkmayın dedi benim kızımda iki gözünden oldu küçük çocukların iki gözden de yapiyorlar ameliyatı bizimde öyle oldu ameliyata girmeden önce sakinleştirici şurup verdiler kafası bildiğin güzel oldu :sweat_smile: baba diyordu duvarda terlik gidiyor zaten ameliyatta da çok uzun süre kalmadı ama çıkinca çok ağliyordu ağrı kesici vermiyorlamiş ağlamasi için göz kanalları açilsin diye çiktiktan 1saat sonra şurup verdiler İlk gecemiz çok zor geçti hastanede elini sürekli gözüne atıyordu ağlıyordu ertesi günü daha iyiydi ama Allah’a şükür sabah bandaji açtılar ama her hastane aynı olurmu bilemiyorum canım prosedürü

Hastanede kalmak istemeyenler evlerine bile gittiler ilk gece ertesi sabah erkenden geldiler hatta okadar basit bir ameliyat yani sadece ilk gün acısı çok oluyor ama oda ağrı kesiciyle hafifliyor Allah’ın izniyle Rabbim yardimciniz olsun inşallah :palms_up_together:

Aminn inşallah çokkk teşekkür ederim Allah razı olsun, ne kadar yardımcı oldunuz anlatamamm​:palms_up_together::palms_up_together::palms_up_together:Bir de nette araştırdığım da tekrardan kaymalar olabilir deniyor dizin doktorunuz tekrar etme durumu hakkında bilgi vermiş miydi.

Yok canım tekrar olabilir demediler ama belli bir yaşa kadar kontrole çagırdilar ara ara gittik zaten kontrole bizde bir sorun olmadı çok şükür ama doktorda çok önemli bu ameliyat ta özel hastanelere bence güvenip gitmeyin büyük bir hastane olsun