Grip oldu galiba

Kızlar merhaba grip oldum bebeğimde 70 günlük oda öksürüyor hapsuruyor atesini takip ediyorum atesi cikmadi ama bi doktora götürmelimiyim sizce

Burnunu açık tut bence bide ben öyle olduğunda beşiğin üzerini ortuyordum öyle dönemlerde ki sıcaklığı korunsun diye ama öksürük balgamlı yada hiriltiliysa götür istersen bi

Sabah götürmemistim gece sesine uyandim nefrs alamiyordu :pensive_face: hastaneye giderken oksururken balgam cikardi ordada burnunu temizlediler :pensive_face:

Benim bebeğimde önce burnu aktı birkaç gün sonra oksurdu . Ateş ya da başka rahatsızlık olmadığı için goturmedim. Burnunu açtım serumla. Parol verdim açık havaya çıkardım . Tavuksuyu çorbalar meyve yedirdim. Atlattı doktorsuz. Ama benim ki 10 aylık sizin ki daha küçük. Hemen doktora götürün öyle bişey olunca kaldiramayabilir