Merhaba yeni doğum yaptım bebeğim 9 günlük sabah boğazımda bi acı hissettim doktora gittim boğazım baya kötü olmuş şuan halsizlikte başladı bebeğimi nası koruyabilirim gripten hastalıktan daha çok küçük neler yapabilirim tavsilerinize ihtiyacım var şuan çok korkuyorum bebeğim için ![]()
Sirkeli suyla gargara ve burun temizliği yapabilirsiniz ıhlamur bol limon sarımsak ve bal tüketebilirsiniz bende yeni doğum yaptığımda başıma geldi bunlarla çözüm bulmuştum. Hatta şuan bebeğim 13 aylık olacak yine gripim bunları yapıyorum![]()
Maske kullan elini yika bolbol evi havalandir bolbol.
Maske kulanın olabildiğince bebege nefes temasında bulumayın zaten yenı dogmuş ılgı ıstemez cok sadece süt verın gerekırse yanınızda bırılerı varsa gazını onlar cıkarsın bebege fazla yaklaşmayın daha yenı dogmuş ALLAH korusun bebeklerde genelde sarılık olur ustune hastalık baya zor gecırebılırler sureklı ellerınızı yıkayın İNŞALLAH ona bulaşmadan sızde tez zamanda iyi olursunuz dogumunuz hayırlı olsun sızede cok gecmiş olsun dua ıle ![]()
Çok teşekkür ederim Allah razı olsun ![]()
Çok teşekkür ederim sağolun sarımsak gaz değil mi bilmedüğimden soruyorum
Açıkçası ben hiç dikkat etmedim bilmiyorum yani sizi yanlış yönlendirmek istemem