Bebeğim grip oldu olacak burnundan hafif sulu sümük geliyor hemde ağzından nefes alıyor. İlk olarak ne yapmalıyım? Calpol mu versem
Bence doktora götür bizde aynıydık bugün kontrolü var diye götürmemiştim evde buhar filan yapmıştım ama dün acile götürmek zorunda kaldım enfeksiyona dönmüş antibiyotik başladık
Acile götürdüm akciger grafisi çekildi öyle bildiler yoksa ne bir hırıltı nede zor nefes alma vardı
Teşekkür ederim. Size de çok geçmiş olsun
İlk olarak burnunu temizle bebeğin bence güzelce açılsın bide ben beşiğin üzerini ortuyordum öyle dönemlerde ki sıcaklığı korunsun diye zaten ilerleyecekse yarına kalmaz maşallah çocuklar hemen hasta olup hemen iyilesebiliyorlar, öksürük hariç ona laf yok o 2-3 hafta kaliyor
Dediklerini yaptım teşekkür ederim
çok şükür ilerlemedi