Fiyatından anlaşılır aslında.Kesinlikle doğal değil. Sentetiktir yazıyor zaten.
Gıda boyasıda var pembe renkli olması için.Aslında gül suyu beyaz olur.
Esans diyor gül kokusu aroması var.
Sizde kullanmayın bence.
Trendyolda Ispartada bulunan coğrafi işaretli urun satan mağazalar var bulabilirsiniz.
Teşekkür ediyorum anlamam böyle şeylerden evde de bu vardı diye sorayım dedim sağolun
Başka bir eczacıya danışsanız bence daha iyi.Bildiğim kadarıyla bu saf gül suyu değil. Eczacıların ilaç yapmakta kullandıkları bir karışım.
Sorarım tabiki. Bana doktor aldirmisti eczaneden saf gül suyu diye.
Evet öyle
Zeytinyagini iyice tavada yakip o yagi da surebilirsiniz ben onda careyi buldum 2 gune gecti


