Nasılsınız iyimisiniz bebişler nasıl
Hanımlar bir sorum olacaktı dün eczaneden önerilen ocean vitamnini aldım 18 günlük bebeğim kaç damla vermeliyim eczacı 1 damla dedi ama
Nasılsınız iyimisiniz bebişler nasıl
Hanımlar bir sorum olacaktı dün eczaneden önerilen ocean vitamnini aldım 18 günlük bebeğim kaç damla vermeliyim eczacı 1 damla dedi ama
Günaydın bebişle durumlar iyi diyelim iyi olsun
biz 3 damla demişti doktorumuz
Hep iyi olurlar umarım canım evet herkes 3 dedi bilemedim
Bende 1 fıs sıkıyorum. Bi fısta 3 damlaya eşitmiş zaten
Ben diğer başlıkla verdim 1 damla şeklinde ben de fıs fıs olanlamı versem
ocean 1 fısı 3 damlaya denk geliyo o yüzden demizstir bir kere sık diye
bu oceani yaşından sonra 2 fisa çıkarabiliyormuyuz ints doktorlar 1 yaşa kadar 400ui sonrasında 600 800ui arası olmalı diyo da
Bana fıs daha kolay geliyor damlayla durmuyor ya. Fısı hemen ağzını açıyor sıkıp bırakıyorum
Kızım 14 aylık hala 1 fıs kullanıyorum. Artırsam mı
doktora gidince soruyum bari 24 ünde kontrol var
Ayn cnm bende araştrdm öyleymiş bende 1 fıs şeklinde veririm artık tşk ederim ![]()
Valla sorarsanız yazın buraya da bende 2 fıs yapayım