Günaydın güzel annelerim🤍

Nasılsınız iyimisiniz bebişler nasıl

Hanımlar bir sorum olacaktı dün eczaneden önerilen ocean vitamnini aldım 18 günlük bebeğim kaç damla vermeliyim eczacı 1 damla dedi ama

Günaydın bebişle durumlar iyi diyelim iyi olsun :smiling_face:biz 3 damla demişti doktorumuz

Hep iyi olurlar umarım canım evet herkes 3 dedi bilemedim

Bende 1 fıs sıkıyorum. Bi fısta 3 damlaya eşitmiş zaten

Ben diğer başlıkla verdim 1 damla şeklinde ben de fıs fıs olanlamı versem

ocean 1 fısı 3 damlaya denk geliyo o yüzden demizstir bir kere sık diye

bu oceani yaşından sonra 2 fisa çıkarabiliyormuyuz ints doktorlar 1 yaşa kadar 400ui sonrasında 600 800ui arası olmalı diyo da

Bana fıs daha kolay geliyor damlayla durmuyor ya. Fısı hemen ağzını açıyor sıkıp bırakıyorum

Kızım 14 aylık hala 1 fıs kullanıyorum. Artırsam mı

doktora gidince soruyum bari 24 ünde kontrol var

Ayn cnm bende araştrdm öyleymiş bende 1 fıs şeklinde veririm artık tşk ederim :smiling_face_with_three_hearts:

Valla sorarsanız yazın buraya da bende 2 fıs yapayım