Bebeğim 5 ay 10 günlük gündüzleri neredeyse hiç uyumuyor geceleri de zaten genellikle saat başı yeri geliyor saatte bir iki defa kalktığı oluyor yani genellikle kucağıma aldığımda uykuya devam ediyor geceleri ama gündüzleri çok sıkıntılı uykuya ihtiyacı var emme esnasında uyukluyor biraktigimda beş dakika kadar uyuyp uykuyu almış gibi bir anda uyanıyor sürekli döngü içindeyim gün boyu emzirme uyutmaya çalışma alt üst değiştir hep böyle çok etkinlik yaptırmaya zaman kalmıyor böyle kendime ayıracak zaman zaten hiç yok nasıl uyutabilirim bilmiyorum çoğu anne uyku problemi yaşıyor biliyorum ama bu durumda olan var mı acaba
Benim bebegimde oyleydi 15 aylık oldu hala aynı gece uykuları bile değişmedi saat bası max iki saatte bir uyanıyor.
Valla benimkide öyle . Mecburen ya yağmur sesiyle ya beyaz gürültüyle uyutuyorum. O açık olunca uyuyor etraftaki sesten uzaklaşıyor
Benim bebegimde 4 bucuk aylik baştan beri gündüz uykusu hiç yok şimdilerde 30 dk anca uyuyor o zamanda uykusunu alamadığından huysuz oluyor evin içinde bebek arabasında uyutuyorum valla su sıralar imkanı yok uyumuyor ![]()
Ben de araba sesi filan açıyorum uykuda bile dediğim gibi çok uzun sürmüyor dakikalar sonra uyanıyor
Benimkide maksimum yarım saat günde 3 defa uyutuyorum ama yinede
Bir ara benimki de öyle uyuyordu öğle araları mutlaka uyurdu bir aydır ya da fazla bıraktı gündüz uykularını çok kısa emme esnasında hemen gözü dalıyor beş bilemedin on dakika sonra açıyor gözleri
Uykusu geldiği için mi uyutuyosun yoksa sen kendin mi belirliyosun. İyice yor uyutma bi vakit . İyice huysuzlaşsın öyle uyut belki o zaman uzun uyur.
Uyutmak için değil aslında aciktiginda emziriyorum o esnada uyuyor emmeyi kestikten sonra kucağımda da olsa yerine de yaptırsam beş on dakikada uyanıyor
Ben benimkini yormaya başladım. 6 buçuk aylık oğlum. Yürüteçe koyuyorum 5er dk . Sonra yere yatırıp döndürüp duruyorum. Tummy time yaptırıyorum bolca. Sonra otutturup oyuncaklarıyla oynatıyorum derken 1 buçuk saat içinde yorulup huysuzlaşmaya başlıyor ![]()
mızmızlanınca ankıyorum ki uykusu gelmeye başladı. Uykusu gelince birazda egzersiz yaptırıyorum bacaklarına kollarına. Sonra güzel bir masaj. Emziği veriyorum ağzına 2 dk içinde bayılıyor. Yarım saat uyuyor. Bazen 1 saati buluyor ama çok nadir. Bu şekilde deneyebilirsiniz
Emzik istemiyor benimki malesef sürekli emzirme ve uykuya geçme ile ugrasrigim icin etkinligi de pek zaman kalmıyor ama deniycem
İşte dediklerimi yaparsan o zaman uyutmak 2 dk sürer
Benimki uykuya çabuk dalıyor sorun onu surdurebilmekte![]()
Beyaz gürültü aç araba sesini açma bide öyle dene bakalım belki uyur uzun uzun ![]()
![]()
İnşallah yoksa ben uykusuzluktan kafayı yicem![]()