Merhaba bebeğim yakında 1 yaşına girecek, gündğz uykusunu hala 2 defa yapıyor tek uykuya nezaman geçmeli? Sizde durumlar nedir?
(Akşam 8:00-8:30 gibi gece uykusuna geçiyor sabah 6 da uyanıyor tabı gece 1-2 kez uyanıyor)
Merhaba bebeğim yakında 1 yaşına girecek, gündğz uykusunu hala 2 defa yapıyor tek uykuya nezaman geçmeli? Sizde durumlar nedir?
(Akşam 8:00-8:30 gibi gece uykusuna geçiyor sabah 6 da uyanıyor tabı gece 1-2 kez uyanıyor)
Yani çocuktan çocuğa değişen bir durum bu benim kızım da 16 aylık ama yaşına gireceği sırada bazen 2 bazen 3 yapıyordu şimdi ise bazen 2 bazen 1 yapıyor belli olmuyor akşam 9 buçuk suları yatar sabah 6 7 suları da kalkar ama bir ay öncesi yine aynı saatte yatıp 8 de kalkıyordu işte bebeğinizle alakalı bir durum yani illa tek uykuya geçsin diye düşünmedim hiç . Gündüz uykusunu iyi alamazsa gece uyuyamazsın kesintisiz o yüzden uykusu gelince uyutuyorum şükür binde bir gece uyanması oluyor daha önceki aylardan bu tarafa diyeyim
Benım oglumda 15 aylık ıkı uyku bazen 3 oluyor aksam 7.30 da yatar sabah 6 da ayakta gece boyu uyanmaz
Tek uyku canim 21.30 gibi yatirim oyalanir biraz besikten cikarmami ister ama cikarmam.sabah 8 9 gibi kalkar ama kres basladigi icin biraz daha erken kalkar sali ve persembe.pazartesi persembe ayarliycaz artik.
12.30 gibi yatardi 16.00 felan kadar.
Okulu 12.30 dan 16.30 kadar bakalim.
Her bebeğin huyu farklı oluyo gerçekten. 19 aylık olacak kızım, biz hala 2 uyku yapıyoruz bazen tek uyku oluyor. Tek uykuya düşürmek için zorlamak istemedim çünkü gece uykusu gayet iyi. Sadece şu ara hep erken uyanmaya başladı.
Anladım canım sanırım bende 2 uyku devam edıcem sabah uyandıgında 1,5-2 saat olunca hemen uyumak ıstıyor aşırı huysuzlanıyor sagol cevap ıcn![]()
Ohhh masallahhh ya bızm gece uykuları da sıkıntılıydı cogu kısı bıkıyo artık![]()
bu aralar nazar degmesın fena degıl bende merak ettım acaba tek uyku mu olsa daha mı ıyı olurdu dıye sagol canım
Ay hayırlı olsun canımm kac yasında basladı sımdı okula? Bende sanırım 2 uyku devam edıcem, 1,5 yasında krese baslıcak tek uykuya düşecek maalesef en azından sımdı ıkı uyku yapsın
Anladım canım sanırım bende sızler gıbı yapıcam cunku ıkı uykula bıle aşırı huysuzlanıyor bır an once uyumak ıcın(gunduz ılk uykusu ıcn soyluyorum)
Normalde 1yaş sonrası tek uyku 2 yaş sonrası hiç uyumaya biliyor ama bebeğim 16 ay 21 günlük sabah erken kalktığı için tekrar uyutuyorum öğlen 2.uykusu oluyor nadiren 3uyku yaptığı bile oluyor uykusunuz alamzsa 3.uykuyu yapıyor
1.5 yaş kreş için çok erken değil mi ?? Yani bebek kendini tam bisekilde ifade edemiyor o zamanda biz anneler bile anlamadigimiz oluyor eğitimci nasıl anliycak
Rica ederim bizde öyle yapıyoruz inşallah faydalı olur ![]()
![]()
1.5 yasinda yazildi 2.5 da basladi krese 2 gundu 4 cikti bakalim gun de 4 saat
Çağla bizim de hala 2uyku. dışarıya çıktığımızda uyumak istemezse zorlanıyorum bazen 1olabiliyor ama istisnadir.
Bence herşeyı bebekler kendı kendıne düzene koyuyor ben oyle gözlemliyorum o yüzden hiç stres yapma canım
Daha gec baslatmak ısterdım ama benım hamılelık ıznım bıtıyor aynı okulda olacagız sınıflarımız farklı sadece o yuzden içim biraz olsun rahat ben de 3 yasta baslamasını ısterdım ama gurbetteyım burada bakacak kımsem yok![]()
![]()
Evet bızde dısarı cıkınca zor uyuyor ya da 15-20 dk sadece o gun zor gecıyor be 2 uykudan devam o zaman