7 aylık bebeğimle bugün dışarı çıktık hava çok sıcaktı üstünü gayet ince giydirdim ince kısa zıbın t-shirt ve şortu vardı çorap bile giydirmedim kafasında şapkası vardı saat 14 gibi çıktık 6 gibi geldik eve o zamanlar bişey yoktu şimdi ateşi var ateş olceri bulamadım ama 37.5 38 gibi sanki calpol verdim uyumadan emmisti 23 civarı az öncede emdi ama az emdi güneş carmasi olan varmı daha önce böyle bişey mi acaba geçer mi kendiliginden
Allah şifa versin. Yok yasamadik. O saatlerde hiç çıkmıyoruz. Banyo yaptırdiniz mi? Nasıl oldu şimdi?
Valla Güneş çarpması mi diş mi tam anlamadım..şimdi biraz iyi ama bana yapışık ara da ateşi yulseliyo 8 saatte bir veriyom calpolu çok olmuyo ateş ama var 37.5 civarı galiba bizimkilerde daha önce olmadı çarpma normalde akşam 16 dan sonra çıkıyoruz bizde ama dün isim vardı dışarda mecbur çıktık ![]()