Arkadaşlar bebeğim 8 ay 25 günlük sadece meme emiyor ne gıda yiyor ne su içiyor yaklaşık 15 gündür bu durum böyle artık cildiricam.alt iki dişi yedibucuk aylıkken çıktı o zamanda bir hafta boyunca boylerdi geçmişti.acaba şimdide üst dişler mi cikiyir ondan mı böyle kakasida ishal gibi çok sık bez değiştiriyorum.ve sürekli ağlıyor ama gerçek bir ağlama değil hep bdni istiyor
Bakabilir misiniz
Diş olabilir genelde iştahsızlık diş dönemlerinde oluyor. Benimde kızım 8.5 aylık huyu suyu değişti uykuya çok direniyor. 2 saat uyuyan çocuk 40 dakikada uyanır oldu dediğiniz gibi mızırdayıp duruyor normalde çok mutlu bir bebektir. Zaten çok bir şey yemiyor benimki bu huzursuzluk atak haftasıdır belkide. Kızımında alt dişleri sizinkiyle aynı zamanlarda çıktı peş peşe geliyorda olabilir. Ama ek gıdayı çok takmayın bence dönemseldir 1 yaşına kadar tadım gibi bakabiliriz nasıl olsa meme emiyormuş. Tez zamanda geçer inşallah
Teşekkür ederim içim rahatladı ![]()
![]()
Benimde bebeğim oyleydi son 3gune kadar.
Şimdi yulaf veriyorum onu yiyor şükür sutle pişiriyorum.
Dış mi çıkarıyordu kaç gün sürdü
Yok dişten değildi yemek seçme dönemine girdi sanırım.
Bâya sürdü 6ay
İyide hicbirsey yemiyor
Benimkide yumurtadan başka birşey yemiyordu, onada alerjisi var diye baha zorlandık
Peki nasıl normale döndü
Aslinda bende bilmiyorum daha dediğim gibi son 3-4gündür yemeye başladı yulaf yiyor sadece.yumurtayıda alerji yaptığı için az az veriyorum.
Tahminimce tatlı aşırı yiyordu iştahını kesiyordu yemek yemek istemiyordu tatlıyı azalttıktan sonra bisüre kestim de,ondan sonra düzeldi aç kaldı diye mecbur yedi sanırım ,yavan ekmek yiyor yemek yemiyor.
Muz veriyorum kilosu etkilenmesin diye , meyveli yoğurt yiyor.
Yemek yemiyosa bu süreçte meyve mutlaka ver.
Elma muz meyveli yogurt pastorize yogurt.
En azından karnina bişeyler gitsin.
Yulafta deneye bilirsin 6aydan verile bilir diyorlar.
Tabi inek sütü 1yaşa kadar önerilmiyor fakat süt yerine su kullana bilirsin.
1 bardak suya 3 yemek kaşığı yulaf döküyorsun.
Su kaynadıktan sonra yulafi ilave et yulaf şiştikten sonra al ocaktan,tatlansın diye şekerde ilave et biraz.
Yulaf kabız olmaması içinde faydalı bir besin yüksek lif içerdiği için.
Meyve veriyorum yiyor ama kaşık asla istemiyor
Kaşıkla yemiyorsa elinle dene canim ben öyle yapiyordum
Benim bebeğim de o şekildeydi kendi kendine yemeyi denemesine izin verdik birkaç gün az yedi beceremediği için tabi ama sonra yavaştan alıştı ve yemek yeme olayıyla da bu şekilde barıştığı için bizim destek olmamıza da ses çıkarmadı. Şimdi bi yandan kendi yiyor bir yandan da ben kaşıkla veya elle destek oluyorum. Önüne verip oyun oynamasına izin vermeniz ile yarayabilir ![]()
![]()