Merhaba hanımlar. Kızımın cildi çok hassas. Normalde uni babynin deterjanını kullanıyorum ama daha doğal bişey arıyorum önerileriz kullandığınız daha organik bir deterjan varmı
Ben siveno veya incia kullanıyorum.
Civilden %100 doğal yeşil sabun tozu alıyorum
Ben baby green kullanıyorum
Green clean baby kullaniyorum
@Ü.b Green clean yada mom’s Green kullanabilirsin ![]()
Siveno aldım ben
Ben siveno kullanıyorum memnunum
Teşekkür ederim arkadaşlar siveno sipariş ettim bnde bakalım
Yenidoğanken duru granül sabun kullandım şiödi 2 buçuk aylık uni baby kullanmaya başladım