Selam anneler hadımköyde ikamet eden anneler var mı , buraya yeni taşındım pek tanıdığım kimse de yok belki burda tanısıp çocuklarımızı parka götürürüz bu vesile ile arkadaş olurlar ![]()
Yalnızlık çok zor ![]()
malesef
insan tek olsa önemli değil de çocuk arkadaş istiyor onlarla oynamak istiyor
Evet öyle