Hali koltuk yikama makinesi

Hali koltuk yikama makinesi alicam kullandiginiz memnun kaldiginiz marka warmi

Bu makinayı kullanıyoruz, eşim yıkıyor halı ve koltuklari temiz yapıyor memnunuz fakat eşim bir daha yıkamam diyor :sweat_smile: inanılmaz güç istiyor, yorucu, özellikle suyu cekerken iyi bastırıp çekmek lazım, erkek gücü gerekiyor bariz bir şekilde

Bende bundan kullanıyorum memnunum tavsiye de ederim :joy: kendim yapıyorum ben içime sinmiyor diye

Benim eşimin elinden her iş geldiği için kendimi yormuyorum, ben yapamam deyip kenara cekiliyorum :sweat_smile:halı yikamaya vercem bu sene deyip duruyor​:sweat_smile:

Esime bunu gosterdim aksamda daha iyi marka alalim diyo kivi diye markami olur diyo iyisine nak diyo

Esin bilmiyor demek ki, bunun bir üstü 20 binlik marka ve modeller, ondan alsın o zaman, bu fiyat aralığı kiwiyle aynı işi görür :sweat_smile:

Daha kaliteli marka alalim diyor zten canim o fiyatina bakmaz kaliteli olsn omur boyu kullanimlik olsun der

Biz de bunu aldık tabiki eşim yapıyor benlik bir şey yok :rofl: halıyı yıkamaya veriyoruz buna ne zaman yeter ne güç. Kanepe, koltuk ve araç koltuğu temizledi eşim memnun baya :rofl:

Bissell bakabilirsiniz.

Gerçekten öyle ama eşimin bu kadar yorulduğunu görünce gerek var mıydı diye düşünmeden edemiyorum :sweat_smile: Bu kadar fazla güç istediğini bilseydim almadan önce düşünürdüm belki​:sweat_smile:Araç koltuğu yıkamaya cesaret edemedik iz kalır diye sizin yazınızı gördükten sonra eşime söyleyim orada da denesin :sweat_smile:

Shark war bide o nasil acaba yorumlari guzel

Tatlım Esin iyi bişey olsun istiyorsa para da önemli değilse İhlas aura cleanmax Alcan o zaman :joy: baya tuzlu ama fiyatı. Annem aldı bende arada getirip kullanıyorum güzel makina sadece yıkama değil süpüredebilirsin . Ama çok yorucu bir makina ağır eşyası çok falan . Bende arkadaşlar gibi kiwi yi duydum almak istiyorum ama evim çok küçük ve ben eve sığmıyorum alsam koyacak yer yok . :woman_facepalming:t2:

Onu bilemeyeceğim maalesef yorumlara bakarsiniz

Kivininki kucukmus heryere sigar

Aynen hem fiyat açısından hemde boyut olarak bana en uygunu o kullananlarda memnun ama işte benim ona bile yerim yok çatı katı zaten evim bide ben kalabalığı hiç sevmem gözüme herşey batıyor bide onu koyarsam delirirm.:joy:

Bende sewmiyorm kalabaligi bibewde kiler olacak

Ablam karcher kullanıyor koltukları tertemiz oluyor kendisi de memnun. Ben kullanıp deneyimlemedim. Bir de ihlas aura var ama o da çok ağır ne zaman halı yıkasam iki gün kollarım ağrıyor diyor. Bende karcher almak istiyorum buharlı temizlik makinesine benimde ihtiyacım var çocuk olunca sürekli kirleniyor

Aynen ama maalesef yok​:face_holding_back_tears: